![]() |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #32
(ik had niet eens gezien dat ik de laatste zou zijn...)
hier de voorgaande geluchte harten! het gaat jullie goed!! |
Haha, maken we er allebei eentje..
Nja, laat deze maar staan! Kan die andere weg... Bwaaaargh, heb nu al een hekel aan vandaag... Hitte (n) |
ik word soms een btje gek van sommige mensen hun gezever maar ik zie der toch ook wel de humor van in. :D
Verder is de hitte hier nu best te dragen. :) |
Ik hoop dat diegene binnen 1,5 uur mailt. :o
|
Citaat:
gr,tieneke |
Zo heej laat het maar aan mij over om met dit weer grieperig te worden :D :o ik ben nog warmer dan anders met dit weer, heb pijn in me harses en een zere strot van het hoesten.
En alles wat ik wil is iemand die een beetje lief voor me gaat zitten doen :o Ik sterf voor een knuffel. Ja via msn ken ik zat lieve mensjes mar die wonen een pokke end weg. Als ik zo naar mn leventje kijk is het best een zooitje...ik zit beetje thuis hele dagen te internetten met een leuke meid, die ook hele dagen online is. Voel me erg blij en happy als ik met diegene chat maar waarom? :s mens woont aan de andere kant van de nederland. Waarom ga ik niet op zoek naar iets in de buurt, zijn toch zat meiden. Ja maar die willen jou niet. Hmm nee das waar :( Op zulke momenten mis ik mn exje best wel :( (die was lief zo superlief, behalve op het eind toen ik niet goed genoeg meer was...) marja die is ergens bij haar werk in het rond aan het sletten zoals het een 15jarige puber betaamd :) of ze zit ergens haar echte zelf te zijn. Achja live goes on, hoop niet al te lang meer op deze manier. En nee ik weet dat ik beloofd heb deze gevoelens niet meer te hebben, maar ik ken der niks aan doen..... |
:( m'n eigen moeder :( feliciteren is niet moeilijk hoor :mad:. Ik weet dat ik het al gevierd heb maar dan nog :mad: :mad:
ik haat deze dag nu al..... zingt heel eenzaam * lang zal ze leven :'(* |
Citaat:
*knuff* |
Internet deed vanochtend wéér stom... Langzaamaan gaat het beter, met dit hete weer moet hij er denk ik gewoon een beetje inkomen? (waarom word ik altijd meteen bijgelovig en ga ik de vreemdste verklaringen verzinnen als er iets met de computer is?:P)
Verder gaat het goed. Leve de vakantie! @ Light Fighter: Gefeliciteerd!! |
Ik weet het allemaal even niet meer.. Ben ik nog verliefd of niet..?
Waarom kan iemand niet zo plots zeggen van 'Tine, je voelt dit of dat' Dat zou alles veel makkelijker maken.. En als jij niet zo gevoelig was; dan had ik er ook niet zoveel problemen mee gehad.. Aargh.. Ik haat dit gevoel.. Is het vrijgezellenleven dan zo aantrekkelijk? Of hou ik nog zielsveel van hem maar besef ik het gwn niet door omstandigheden..? Ik word gwn zot van mijzelf.. Hoevaak heb ik wel al niet geweend..? *zucht* |
Citaat:
|
Zeg nou gewoon wat je wil, motherfucker. :mad:
|
Christus, waarom stelt iedereen mij zo teleur :( & waarom is alles veel moeilijk dan ik had gedacht? Zo demotiverend?
& ik word er gek van dat ik misschien nog wel 2 maanden moet wachten op hem en ik ondertussen helemaal gek word en elke dag foto's kijken ik wil het niet maar het gebeurt toch! En ik wil zwemmen en zorgeloos en positief zijn. Maar het wil gewoon nú even niet meer!! :mad: Dry your eyes mate I know it's hard to take but her mind has been made up There's plenty more fish in the sea Dry your eyes mate I know you want to make her see how much this pain hurts But you've got to walk away now It's over |
yes weer een nieuwe dag :confused:
|
zo m'n ma ook ff vertelt dat ik vandaag jarig ben :o was ze het vergeten *cry* :confused: :| :s :mad:
|
Citaat:
*geeft fightertje een knuffel* |
Citaat:
*geeft flinke knuf* *en dikke verjaarszoen* |
Citaat:
|
Citaat:
On-topique: goed (uitge)slapen, maar voel me nog steeds kut. |
Citaat:
edit: keb uitleg gevraagd en het kwam idd door dat ik het al gevierd had en daardoor was het haar ontschoten |
dr zijn veel te veel opleidingen :s
waarom ben ik ooit begonnen aan verpleegkunde.. voel me nu net weer zo afstudeer doos die ik 4 jaar geleden was :s |
Ahhhhhhhhhh, mijn moeder is tof <333 :D
|
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie :| |
Als we toch bezig zijn :)
Ik lijk wel zot en ik voel me rot liefde is een vreemde ziekte :( en die Artist: Samson En Gert Song: Samson Is Ziek :o :D |
Ik ben weer van de presentatie af (al een tijdje), maar nu nog tot 5 uur braaf gaan zitten luisteren (en kan niet eerder weg: presentielijst). Ik hoop dat vriendje me daarna op kan halen, anders heb ik echt weer een hete reis te gaan. Ik was al zo blij dat mijn papa me vanochtend een lift naar Nijmegen gaf!
|
Hoe meer en hoe langer ik erover nadenk, hoe vreemder en absurder de combinatie tussen 'haar' en d'r vriendje is. Iéts klopt er gewoon niet.
Naja, maar niet meer teveel aan denken. |
Trutje.
Then I see you standing there, wanting more from me. And all I can do is try. Then I see you standing there. I'm all I'll ever be. But all I can do is try. |
Heerlijk.
Leo waar ben je |
mijn fiets is a la Milka koe :cool:
|
Citaat:
|
34 graden and rising.
hoe warmer hoemeer jeuk. en 20 graden vind ik warm. dit is ziek maar ik moet niet klagen het kan erger o nu niet meer veel zin om mezelf flink te gaan bezatten nu |
Citaat:
Weet je trouwens dat Ivette en ik Sanders haar kortgeknipt hebben op de Bonte Avond :D? |
Zolang ik maar van mezelf houdt heb ik niemand nodig.
Misschien. |
@ light fighter: proficiat met je b-day! en idd, (N) van je ma...
ik heb het warm, heet... zweet me eigen te pleuris en heb zin in een koel lekker biertje... nja, geen bier hier. nog ff wachten. en jeej! :eek: hij hield het gewoon al die tijd al bij dus :eek: :eek: wat moet ik daar nou van denken? :confused: :) / :( uhm, wil geen mensen pijn gaan doen eigenlijk:s en mezelf al helemaal niet... |
Mijn leven is een grote Wet van Murphy
:( |
Ik heb de pest aan dit weer...korte broeken/rokjes wil k niet aan, tstaat niet en bruin wor-k toch niet:( en k zweet me altijd kapot...normaal al bij inspanning, bij dit weer alleen al door te zitten:S:S...En dan kunnen mensen wel zeggen dat sommigen nooit tevreden zijn met het weer...en dat ze altijd om zomer vragen en wanneer het dan warm is, dat et dan té warm is, maar bij die groep hoor k niet...
|
ik ben een derderangs familielid in dit pleeggezin. zelfs pa steekt onder water.
godver zij zitten nu fijn aan het strand, te snoepen en te eten, de hele familie, maar ik had stage, en ik kwam later thuis, helaas. ellendig gevoel. ik laat t maar over me heen komen, energie hard nodig. volhouden. ik mag dit niet de druppel laten zijn. nee. .. ---- offtopique Sofie; mijn beltegoed is op, sorry. ---- *voelt zich alleen* :bloos: |
Citaat:
|
thnx voor de feli's en de knuffels.
Ben niet snel blij met het vooruitzicht van gesprekken met mwers enzo maar deze keer. Dit kan echt niet meer. Er moet iets veranderen. Alleen die eerste stap zetten is zo eng.... |
Alles lijkt mee te blijven zitten:o:cool:
|
Citaat:
On-topique: mwaaaah mwweeh gaat wel... Oh... wacht... nee... toch niet, m'n buurvrouw zet zoetsappige liefdesliedjes op waar ik van mee moet 'genieten', aangezien ik buiten zit... en het bier is ng niet koud. |
ik ga weer naar bed....
ik heb echt t geweldigste leven |
Citaat:
|
De wet van Murphy is toch: Wat er fout kan gaan, zal ook fout gaan?
Warm. Plak. Zweet. Bah. Dus. Leiden geweest, was wel oke. Alleen kut-ns. Maargoed. Stom gedoe. Ik ben moe en ik moet morgen werken en ik heb geen zin. En het wordt vast warm morgen en daar heb ik helemaal geen zin in. En ik heb ook geen zin om alleen te staan morgen, wat er waarschijnlijk wel inzit. Bah. En ik wou het dat het hier thuis eens ophield. Gewoon stopte. It's the simple things in life Like the kids at home and a loving wife That you miss the most, when you lose control And everything you love starts to disappear The devil takes your hand and says no fear Have another shot, just one more beer |
Citaat:
----------------- ik wordt gek...ik wil niet meer, kan niet meer maar ben zelfs te moe om op te geven |
Citaat:
|
ik = verpleegkundige => andere/nieuwe/extra studie => twijfels => hbo verpleegkunde of pabo => beide erg leuk :) => verteld aan vriendin => whahahahahhaha pabo :rolleyes: => valt dat onder steun of uitlachen??
|
Citaat:
Maargoed het blijft kut idd. |
You said...
Hold on But I feel like I'm slipping away |
Citaat:
Als je graag pabo wil doen en je bent gemotiveerd kan je dat best. :mad: Ontopic. Jongen, meneer, lieverd, stuk, mooierd, MOOIERD hou eens op met dat aanmoedigen want ik word er compleet tureluurs van dat je niet gewoon zegt wat je wilt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |