Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ik kan het tempo niet zo goed bijhouden :( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=121194)

lieke !! 08-06-2002 16:49

Ik kan het tempo niet zo goed bijhouden :(

Als ik mijn vriend aftrek heb ik daar een probleempje mee.

Hij vindt het lekker als hij snel afgetrokken wordt, dus zeg maar een snelle beweging.
Nou is het probleem dat ik dat niet zo snel kan. soms lukt het me om een goed tempo te vinden, maar dan ben ik net goed bezig en dan ga ik denken van "Shit ik ga nu eigenlijk best snel."
En dan ben ik het tempo weer verloren.
Ik weet dat ik het kan, maar hoe kan ik het tempo eter vasthouden.
Want zo vind ik het niet leuk, dat ik hem alleen maar lekker kan laten komen als ik hem pijp.
Ik wil ook dat ik hem kan laten komen als ik hem aftrek.

Any idea??

scara 08-06-2002 17:00

oefening baart kunst !!!

ZHAzha 08-06-2002 17:01

Citaat:

lieke !! schreef:
Als ik mijn vriend aftrek heb ik daar een probleempje mee.

Hij vindt het lekker als hij snel afgetrokken wordt, dus zeg maar een snelle beweging.
Nou is het probleem dat ik dat niet zo snel kan. soms lukt het me om een goed tempo te vinden, maar dan ben ik net goed bezig en dan ga ik denken van "Shit ik ga nu eigenlijk best snel."
En dan ben ik het tempo weer verloren.
Ik weet dat ik het kan, maar hoe kan ik het tempo eter vasthouden.
Want zo vind ik het niet leuk, dat ik hem alleen maar lekker kan laten komen als ik hem pijp.
Ik wil ook dat ik hem kan laten komen als ik hem aftrek.

Any idea??

hm is irritant jah alsie alleen maar snel wil.. moeilijk om een tempo te houden!!

denk gewoon oefenen.. hoe vaker je het doet hoe beter het je lukt suc6

MissBi@tch 08-06-2002 17:15

tja op een gegeven moment hou je dat wel vol hoor dat snellere gedoe je moet t gewoon een beetje leren mar mijn ervaring is dat de manne t toch ook lekker vinden als je even langzaam gaat..en dan weer sneller mara dan kan je hand intussen ff rusten...

pompelmoesappeltje 08-06-2002 19:19

zet een muziekje op en doe mee op de maat
suggesties: voor het hardere snokwerk bvb slipknot

nare man 08-06-2002 19:54

Kweek je nog een conditie ook :cool:

Arenda 08-06-2002 20:36

Euh... jah... oefing baart kunst zou´k zeggen.. tlukt vanzelf... denk ik
euhmz.. kwil je topic niet stelen maar heb ik nog een vraagje... als mijn vriend zweterig is gaat et niet ehct gemakkelijk ( trekken dus) euh... is dat normaal? *schaam*
hebben jullie sowiesow nog tip~s verder? *is onervaren* :p

youriw 10-06-2002 08:22

lieke, oefenen, dat is het enige. je arm is niet gewend aan het ritme en aan het tempo, daardoor kan je het snel kwijtraken. en maak je geen zorgen als je bezig bent, hij geeft wel aan of je het goed doet of niet. en zorg dat je kerel geduld heeft, voor jou is het niet natuurlijk om die beweging te maken

sweetsterretje, het lijkt me heel normaal omdat als ie zweet je snel de grip kwijtraakt op de huid op zijn lul, denk ik

lieke !! 10-06-2002 11:40

Heej dank je Youriw

Hij heeft gelukkig veel geduld met me, en hij leggt het ook perfect uit, dus alles zal wel goed komen.

MelodyofÐeath 10-06-2002 12:54

goed eofenen idd.. heb een ex gehad die drumde..en die ging echt zo ontzettend snel..ik kwam er niet eens bij inde buurt.. mjah :)

muckymouse 10-06-2002 23:44

ik heb t zelfde probleempje

volgens mij bak ik er helemaal nix van:S

lieke !! 11-06-2002 09:28

Citaat:

muckymouse schreef:

Ja precies, zo'n gevoel heb ik ook...
Maar ja...ik ga bij me vriend op trekcursus voor beginners.
Dus het zal wel goed komen

Oen 11-06-2002 13:28

Dames denk nou niet dat je er niks van bakt, ik vind het gewoon al leuk als ik het al niet zelf hoef te doen, als ze een beetje over mn boxer heen wrijft enzo. En het is gewoon heel leuk dat een meisje dit doet.

nare man 11-06-2002 13:32

Ja, maar toch. Je kunt zelf altijd beter. De meeste jongens kennen hun lul hun hele leven al, hun vriendin kent 'm veel korter :)

M@TRIX 13-06-2002 09:56

ik vind afwisseling lekker... laat j had tusendoor rusten en ga hem pijpen ofzo.. en ga daarna weer verder

lieke !! 13-06-2002 11:12

Citaat:

M@TRIX schreef:
ik vind afwisseling lekker... laat j had tusendoor rusten en ga hem pijpen ofzo.. en ga daarna weer verder

Ja dat doe ik ook..vindt hij ook lekker..gelukkig gaat me pijpen beter af...vind ik zelf ook leuker om te doen.

Ninnoc 13-06-2002 12:07

Citaat:

muckymouse schreef:

haha heb ik ook, nix van gebakken maar wel pijn in je hand/pols/arm. ook weer eens wat anders dn een een muisarm, een rukarm

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.