![]() |
salaris te laat/postbank.nl
vandaag zou ik eigenlijk mijn salaris moeten krijgen, maar het is er nog niet. wat navraag onder collega's leert dat zij het ook nog niet hebben, wat best vreemd is (wordt elke 4 weken op vrijdag gestort, en is m.u.v. feestdagen e.d. nooit een dag te laat geweest).
nu is mijn vraag even, hoe werkt postbank met Mijn Postbank.nl, is het saldo dat daar te zien is het hele weekend up to date, of werken ze die ook pas weer vanaf maandag bij? |
Het saldo is het hele weekend up to date
|
Soms duurt het even om het te verwerken, mogelijk krijg je het vanmiddag.
|
mensen die de rabo hadden, hadden het ook nog niet, dus ik dat zal maandag wel worden dan.
Stufi komt vandaag, toch? ik heb een bijlening en is dus een vrij fors bedrag. maandag moet ik iets grootst betalen, wat lastig wordt wanneer ik geen euro'tjes heb gekregen. Ik kan dus, als ik het goed begrijp, vrijwel direct zien wanneer de stufi binnen is? (Vanmiddag?) |
Citaat:
|
ok.. dan blijf ik postbank.nl even in de gate houden.
|
internetbankieren is normaal gesproken zeer up to date (afhankelijk van je inbel modem:p)
wat betreft je loon: kan het niet zijn dat je nu een keer 5 weken moet wachten (maanden hebben niet precies 4 weken, dus kan ik me voorstellen dat een maandloon om de zoveel tijd een weekje verspringt) |
Citaat:
|
postbank is altijd sloom (n) , daarom ben ik bij de postbank weggegaan.
|
bij ons wordt ook gewerkt met periodes van 4 weken, niet per maand. Ik wacht het tot maandag af, wellicht dat het in de tussentijd bijkomt, al blijf ik het erg vreemd vinden (niet giro-ers hebben het ook nog niet)
stufi heb ik wel iig maandag, toch :s ? |
stufi zou er wel moeten zijn ja
|
Stufi is binnen ja.
|
hier ook, althansmn saldo is erg gestegen, maar zie nog geen bijschrijving staan. maar zit wel goed :)
|
Overboekingen (bij en afschrijvingen) bij de postbank gebeuren meestal tussen 02:00 - 03:00 uur s'nachts. (op werkdagen). ;)
Behalve als je contant geld opneemt bij een betaalautomaat of met pin betaald in een winkel wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven. :o |
Citaat:
|
Citaat:
mn pa is inkomen achteruit gegaan, en is nu in geweest met de IB gesprek met de IB-Groep over evt. extra geld dat ik nu moet krijgen, bovenop de basisbeurs en volledige bijlening. Omdat dat verhaal net is afgerond en wij de papieren nog niet hebben, kan ik nu nog niet zien (staat nog niet vermeld in het rijtje, alleen mijn saldo is aangepast :confused: ) of deze stijging van mn saldo nu komt door alleen de ib groep, of dat mn salaris er al bij zit. tot morgen wachten dan maar ,denk ik... |
Citaat:
|
Postbank duurt wel lang de laatste tijd bij mij, zo 2 of 3 dagen langer dan voorheen :s
|
Ja ik krijg met postbank loon en stufi altijd wel te laat
|
ook postbank.
loon is standaard 2a3dagen later als mensen met rabo of abn. stufi was er vandaag weer in de middag(*na 13.00) zal er dus wel maandag zijn, of na de avond storting..+- 23u. |
Ik heb geen probs met postbank zelfde tijd als de rest
grtz ivo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over 4 jaar zit je met 20.000 euro schuld, lijkt me niet zo verstandig. |
Citaat:
|
Citaat:
|