![]() |
Spanking
Ik ben er geen fan van.. maar zijn er mensen waarvan het hun wel wat lijkt? :confused:
[Spanking = billekoek] |
oh absoluut!:)
|
is leuk :)
hoeft niet perse alleen op billen hoor afwisselen met strelen masseren kussen (y) |
rrrr
|
haha.. ik zie het.. wat een smaken... en welke meid wil mij het geven :p [just kidding]
Ook nog een verkeur op welke manier? |
lijkt me wel leuk om te proberen
maar dan wel zachtjes ikmhbe soms waat problemen met kracht doseren dus ik moet niet op het randje gana zitten ofzo want ik wil dat mijn partner de volgende dag nog wel gewoon kan zitten |
Als ik er al aan denk vertekt mijn gezicht, absoluut niet dus (n) .
|
Citaat:
|
Mijn vriend doet het altijd, als ik gewoon voor hem sta of iets dergelijks. Even een klapje op de billen.
Ik zei toen tegen hem dat hij dat eigenlijk nooit in bed doet. Nou, toen hij het een keer deed moest ik ZO hard lachen, dat er van sex niet veel meer kwam. In bed hoeft het dus niet zo van mij... |
(y) (y) (y) :evil:
|
lekker hoor spanking! het liefste in combinatie met vastbinden....
|
Citaat:
vastbinden,..blinddoeken..krabben, bijten... (y) :p |
ik ga het eens proberen, kijken wat ze er van vindt (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, nee, ik geloof dat ik me dan echt een kleuter zou voelen, of een boze schooljuf in de andere rol. Maar daar kicken mensen dan misschien weer op...
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Och, jawel. :)
|
mag altijd, moet soms, hoeft niet.
|
Voor de simpele mens best vermakelijk, kan ik me voorstellen.
|
Citaat:
|
haha.. interessant.. gewoon losjes of vastgebonden :p hand of plank..
|
Citaat:
|
Hum. Ik ben wat masochistisch van aard, maar om zoiets echt in de praktijk te brengen is weer heel wat anders. Met mijn vorige vriend ging het prima. Beetje vastbinden, blinddoeken, nagels uitslaan... Allemaal heel soft wel, maar best leuk. Mijn huidige vriend ziet hier geen heil in en dan komt het ook nooit van de grond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |