![]() |
Benzinestift op gitaar
Vraagje!
Ik heb met zwarte benzine stift allemaal verhaaltjes op een akoestische gitaar geschreven (kleur van blad: gebroken wit) Nu moet er alleen nog een laagje overheen, waardoor alles blijft zitten. Ik zelf zat er aan te denken om er vernis overheen te spuiten, maar ik ging vandaag naar een soort verfwinkel en die vertelde mij dat hierdoor de zwarte kleur gebleekt zou worden. Heeft iemand anders goede ideeën? Achteraf gezien had ik misschien beter niet met benzinestift erop kunnen gaan schrijven maargoed, daar is het nu een beetje laat voor. iemand ervaring mee, of denk je dat vernis gewoon zal werken? Alvast bedankt :) |
als het een goeie gitaar was, is het wel zonde van het geluid dat je dit gedaan hebt...sowieso trouwens
maar goed, ik zou het zo niet weten :p |
Ik dacht altijd dat Marloeske een bassiste was. Ach ja.. Nuttige post dit? Ehm nee, niet echt nee. :o
|
Geen vernis! Ik weet niet hoe westerngitaren op zulke ongein reageren, maar ik zou het mijn Spaanse gitaar niet aan durven doen. Wat was de nieuwprijs van die gitaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
(lees: voor 20 euro bij de action :p) Maar het is meer als versiersel dan als echt speelbaar gitaartje. |
teenage angst
|
:d
|
Citaat:
|
nee dat weer net niet.
|
Nee maar ff serieus..
Ik kan er dus niet gewoon vernis overheen doen. potje nagelak misschien ;) |
benzinestift :confused:
bedoel je soms een watervaste stift? |
geen respect voor je gitaartje!
|
Als je je gitaar dan toch verkracht, doe het dan met voorbedachte rade.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |