![]() |
Hippies
Wat vinden jullie van de oude hippies? En zouden ze weer terug moeten komen, al dan niet in een moderne vorm?
|
Anders namelijk:
Mjah wel grappig :D |
Er zijn heus nog wel hippies! ;)
|
Nee. Maar sowieso, Hippiekleding komt/is wel in de mode enzo.
|
Het zou wel leuk zijn als die hele sfeer en denkwijze weer een beetje terugkwam (Y)
|
Afschieten, ik word doodziek van optimistische mensen, en al helemaal van optimistische mensen die blowen :mad: :mad: :mad:
|
en die gaye rieno brillen, bleeh
|
ik zou best wel in de jaren 60 geleefd willen hebben.
fantastische muziek toen. :) |
hippies waren er in de jaren 60, daar is nu nog maar een paar procent van over.
De mensen die tegenwoordig pretenderen hippies te zijn, hebben veelal geeneens idealen. |
Jaa!!!! Hipies zijn cool... *peace*
:) |
Ja, hippies zijn cool... *peace* (y)
Ik had ook wel in de jaren 60 willen leven... idd goede muziek & sfeer & idealen |
Het boeit me geen fuck, weet je. Hippies zijn geweest, het overgrote deel van haar idealen is gerealiseerd. Hedendaagse hippies zijn doelloos, net als gabbers. Echter had ik dolgraag een Provo danwel kabouter willen zijn in de jaren '60.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geweldig natuurlijk. het heeft wel wat
|
Stelletje onguur tuig dat altijd op de grond zit, op blote voeten loopt, met rare kleren, suffe levensopvattingen, stinkdreads en een walm wiet. :nono:
|
Citaat:
ik vind hippies cool, had ook wel in die tijd willen leven :cool: (y) toen was dat nog lekker radicaal en tegendraads..ik ben het niet eens met een aantal van hun "opvattingen" maar ik vind t nog steeds cool |
Citaat:
|
Ik hou van hippies, en ik hou van krulletjes. :mad:
|
Citaat:
|
jij bent eigenlijk ook een soort hippie weet je dat.
|
boeit me geen ene fuck, weet je.
|
Ik heb echt een schurfthekel aan hippies. Je kunt namelijk ook links en progressief zijn zonder dat moraliserende geneuzel of gezweefteef (n) (n)
|
en voel de liefde...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoi ik wil graag even mijn ouders met jullie delen, die ware hippies waren toen ze op hun havaianas trouwden <3
http://img43.echo.cx/img43/3554/papamama1qg.jpg |
cool mijns (y)
wat n gezeik zeg, dankzij die hippies kunnen we tegenwoordig n hoop uithangen en hebben zij al n hoop drugs uitgeprobeerd wat heel handig is :) en de muziek is cool :mad: en de pil :mad: en lang haar bij mannen :mad: en festivals :mad: stelletje zeikerds jullie |
hippies hebben aids weetje (n)
|
hippies zijn wel cool enzo(H)
alleen *wannabe* hippies zijn irritant:P zo van, ik ben hippie, want ik draag dit en dat. je bent een hippie als je zo bent. en als je niet zo bent... helaas dan voor die gene die het willen zijn^_^ ik voel mezelf eigenlijk een soort neo-hippie:p andere opvattingen dan de oude hippies... maar wel het zelfde motto: *peace...chill(H)* :p |
''Hippies want to save the world, but all they do is smoke pot''
Hippies stinken. |
ik zag een keer een programma op tv over een hippie-festival en toen showden ze het terrein na dat festival en er lag onwijs veel rommel (n), als hippie zou je toch wel je eigen rommel op moeten ruimen
voor de rest vind ik neo-hippies kut, wij hebben ook zo'n groepje op school en ze doen voornamelijk lompe dingen zoals met met speelgoedinstrumenten op het schoolplein muziek proberen te maken |
Citaat:
|
de wereld willen redden maar wel rondrijden in busjes die 1 op 2 rijden (y) heerlijke idealen:D
hippies moeten dood, gewoon omdat |
ik ben fan van dolle mina's
:o |
Citaat:
lepra: :mad: :mad: |
wat 'n kutpoll.
|
Citaat:
True. |
Fucking boomknuffelaars moeten dood.`
|
Citaat:
South Park Seizoen 9 - Die, Hippie, Die |
Ik ben verliefd op alle hippies <3 <3 Vooral als ze ook nog een hippiebusje bezitten (y)
|
Wij hadden vroeger (toen grootvader BFR nog jong was) een hippiedag, waarop we gingen herdenken wat de hippies voor onze maatschappij betekend hebben.
Hippies zijn leuk voor in de geschiedenis boeken, en daar horen ze ook te blijven. |
Ja, hippies moeten terug..
Neuken wat er te neuken valt! :| |
Wat een kankerpoll.
|
Citaat:
en nu wil ik de lepra hippie *correctie* boomknuffelaar foto (y) |
|
Citaat:
toen vrouwen nog achter het aanrecht stonden was alles beter. |
doe mij maar goths
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |