![]() |
Kaal van onder (mannen)
:eek:
Das effe schrikken. Maar hoe kijk jij hier tegenaan :| |
Ik vind het wel wat hebben.. :) Geschoren sowieso, en kaal is erg leuk.
|
Ik heb nog nooit zo hard gelachen als toen mijn vriend het een keer had gedaan (y)
Het nadeel daarvan is alleen wel dat meteen de stemming etc. weg is. Ergo, ik vind het echt drie keer niks, je bent toch een vent en die hebben haarrrrr (want dan wel weer bijgehouden mag worden,maar ach.) |
ik heb eigenlijk geen idee:s
weet niet hoe ik erop zou reageren... |
Het moet er niet onverzorgd bij hangen.
Dat is gewoon vies :P Een beetje verzorging mag wel, maar kaar :eek: :eek: :eek: |
Kaal = niet leuk. Er mag wel minder haar zitten dan een heel oerwoud, bijhouden is dus oké:)
|
kaal bij mannen whahahahaha sorry maar dat is echt lachwekkend :D
|
Kaal is niets voor mij. Ik hou het wel gewoon bij dat is iets wat mij beter zint. En mijn vriendin heeft er ook niets over te klagen gehad tot nu toe...
Zal het eens vragen :D Lijkt me best grappig hoe ze gaat reageren. (waar was ookalweer mijn camera...) |
Citaat:
Ik vind kaal niet fijn, gemilimeterd is wel fijn. |
Citaat:
|
zo op zn tijd geen probleem hoor....gewoon schoon (y)
|
Voorkeur gaat naar zo min mogelijk haar, maar uiteindelijk maakt 't me weinig uit. Kaal nog niet gehad, zal 't onthouden :o
|
mn ex had het... en t zag er echt niet uit.
|
Ik vind kaal niet zo sexy. In Edele Delen zat ook zo'n keerl die alles eraf had geschoren. :(
Bijhouden mag wel ja, dat het er wat verzorgder uitziet. Een heel oerwoud vind ik dus ook wat teveel van het goede. :p |
Citaat:
|
Ik vind kaal er onvrolijk en onmannelijk uit zien. :(
Hangt het daar zo in het niets.. Of staat, ok :eek: Maar nein, danke. 1 iemand met stoppels is al vervelend, laat staan 2. :o |
Dat werkt op je lachspieren. :|
|
Liever niet nee.
|
Hell no. Da's echt een brug tever.
|
kaal gaat me te ver :P
maar bijhouden is wel zo fris ja |
Citaat:
|
beetje bijknippen is ok, maar kaalscheren, mwa, niet mijn ding (n)
|
Ik houd het wel bij en zorg ervoor dat het er iig netjes uit ziet maar kaal is echt niks en ik kan het weten.. :o
|
ik sta open voor suggesties van de mensen waar ik het mee doe. zelf maakt het me geen ene fuck uit
|
wat is er mis met kaal?
|
Mijn vriend heeft dat een keer gedaan :| Mijn scheermesje lag in de douche, hij vond het interessant, en voor ik het wist had hij geen schaamhaar meer maar ook geen borsthaar meer. Ik moest echt huilen toen ik het zag :| 't Was niet lelijk, maar heel raar... niet mooi. Hij vond het ook niet fijn, dus 't zal nooit meer gebeuren.
Ik vond het echt niet fijn :| |
Citaat:
|
Zelf gewoon bijgeschoren en altijd heel kort..
Maar helemaal kaal is ook weer zo achterlijk veel moeite om dat bij te houden.. |
Citaat:
|
Ik houd het iig verder wel bij, ik hoef geen oerwoud, dat vind ik zelf zo schrecklich :o
Ik verwacht van een dame dat ze het op z'n minst ook enigzins heeft bijgehouden, beetje hypocriet om het dan zelf maar een eind weg te laten groeien (n) En verder: Kale Klatsen ! |
Lars, je hebt toch niet toevallig zelf alles kaal geschoren, hè? Een echte vent doet dat niet; maar met een kale tampeloeris verschil je niet van een kind van 4, en dat vind ik toch wel een beetje icky. Bij het neuken heb ik liever niet het idee dat ik een kleuterlul neuk. ;)
Nee, dan toch liever een echte, mannelijke, harige lul. :D :P |
Citaat:
Amen. |
Kaalscheren is voor mannen die een klein piemeltje hebben. Want als je kaal bent lijkt ie groter.
|
Ik blijf bidden tot mijn vertrouwde oerwoud weer terug is (y) Wat een killing is dat zeg, de eerste keer scheren.
|
toch valt het daarna best mee hoor, als je je eenmaal een keer geschoren hebt daar:)
|
Citaat:
|
Ja graag!
Ik vind het wel zo hygiënisch, zo nu en dan. |
Pf, wat nou, 'kleuterlul'. Ik vind het geil. En je krijgt tenminste geen haren in je mond.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat meer iets voor vrouwen :p |
Kaal van onder is voor metroseksuelen.
|
liever niet, tenzij hij het van mij ook verwacht, dan mag hij het ook voelen :evil: :nono:
|
Kaal is een dag lekker glad, daarna twee weken stoppelig, en dat prikt en schuurt. Ik vind het niks, dan lig ik zelf helemaal open na een potje vrijen. Een beetje bijknippen wel graag, meer hoeft er niet af.
En het is toch geen gezicht, zo'n bloot zakje en piemeltje en dan van die harige poten er direct onder! |
Citaat:
ik vind het maar niks |
jakkes
|
ik had eigenlijk welverwacht dat de vrouwen het hiet prettig zouden vinden als een man van onderen geschoren is (doe het zelf ook; piemol zelf kaal, de rest bijgewerkt) ik bedoel ik heb ook liever dat een vrouw kaal/gemilimeterd is, scheeld weer haar ik je smoel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat hoeft van mij dus niet, laat dat haar maar lekker zitten
|
Nou, dat hoeft voor mij niet hoor. Ik zou me kapotlachen als mijn vriend dat gedaan zou hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |