![]() |
zomerhits
Iemand al een top 5 van zomerhits? (mogen natuurlijk ook oude nummers zijn!) Fijne vakantie alvast... :cool:
|
Nu gaan er een hele hoop kiddies kankerzielig doen en je verwijzen naar de andere threads die er al zijn en teringmetalbandjes plaatsen.
Maarja.... Ik wil gewoon die van Dj Chuckie - En nu ga je dansen klootzak (of whatever die titel is) Of die zooi van K-liber met dat kleine gastje, die doen het goed met dit weer. |
Ik vind die nieuwe van Shakira wel zomerig :o
|
Hwm. Dit jaar nog niet echt een zomerhit gehoord :|
|
chain of strenght - true till death
kom nou, dit topic is al zo vaak geweest :| |
Citaat:
|
je weet toch:cool:
|
Dat sowieso!
|
ok pardon.. pleur m dr dan maar weer af... :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
maarre ontopic, k vind die van shakira la tortura idd zeer zomers, ennuh "lambada" ofzo, ennuhm "remember" ofzo (baby do you remember bla bla) |
Ik heb laatst de hele zomer top 100 gedownload, en voor mijn gevoel is deze muziek in te delen in een beetje dance achtige nummer en muziek met een echte zomer tint. Een aantal favorieten:
Gipsy Kings - Bambaleo Bellini - Samba de Jeneiro wham - club tropicana the beach boys - surfing USA twista - sunshine de lambada Nja en nog veel meer, ik raad je aan gewoon ff te googlen op zomer top 100 en je vind super veel nummers. |
2pac - to live nd die in la
biggie - juicy fresh price ft jazzy jeff - summertime die 2 homo`s - macarena :cool: |
Chain Of Strength - True Till Death
(Moet je toch even corrigeren) |
boys of summerrrrrr
|
2 Brothers On The 4th Floor - One Day! Lekker oud :p :)
|
Citaat:
:( |
Queens of the Stone Age - Feel Good Hit of the Summer.
|
grauzone - eisbär
zeker met de de hitte van de laatste dagen: "Ich möchte ein Eisbär sein, im kalten Polar" echtwel |
Masters at work
Ian Pooley Mylo Gothan Project |
die van bon garcon wordt dit jaar volgens mij ook wel hip
|
Burning Spear - House Of Reggae
|
|
venetian snares - dollmaker
|
wat geforceerd.
|
Citaat:
|
veel van Manu Chao :)
|
Citaat:
|
Skatalites - Flowers For Albert
Buju Banton - Murderer En ik zit nu zelfs wat Autechre te luisteren (y) (en joy division maar dat is niet zomers :rolleyes: ) |
|
|
Citaat:
Ging een workshop geven aan mijn klas ofzo. Ik heb maar uitgeslapen toen. |
dus? :confused:
|
Citaat:
congratulations. |
RHCP - Cabron!!!
Geen twijfel... heel erg zomers :cool: |
Manu Chao / Manu Negra (alles!)
Gotan Project Ojos de Brujo Khaled DJ Shadow Coldplay Black Sun Empire Mirwais System of A Down Chemical Brothers Sergent Garcia Amon Tobin Omni Trio Noisia Nelly Furtado N^E^R^D^ Ozomatli John Legend Kanye West |
Citaat:
|
eXo, je maakt mijn nacht helemaal goed :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |