![]() |
slechte ervaringen met speed/slikken/snuiven?
zijn er hier miss mensen die slechte ervaringen hebben gehad met speed/pep?
Met een vriendin van mij wil ik as zomer gaan gebruiken. zij wil graag slikken en ik graag snuiven. is het effect dan anders of houd het minder lang aan met snuiven? :) thnks! |
ik weet het niet, ben niet zo van de speed beetje rommel :D
maar volgens mij maakt het voor de duur dat 't werkt niet zoveel uit of je 't slikt of snuift :D :D |
Over het algemeen wordt snuiven toch als effectiever beschouwd en is de onset korter, ofwel het duurt minder lang voordat de effecten intreden.
Zelf snuif ik liever, vooral vanwege de onset. Verschillende duur heb ik niet echt iets van gemerkt. |
pa-ra-noi-a
ja wel een aantal slechte ervaringen gehad. why??? is dat prettig om te lezen? een hele lijst met slechte ervaringen voordat je er aan begint? |
ik heb ook nog para verhalen, misschien niet spectaculair, maar zeker niet leuk om te ervaren!
Beter snuif je het. Wel slecht voor je neus en het branden zal niet fijn zijn, maar bij een bommetje krijg je even een vervelend gevoel in je maag als ie open ploft. En snuiven kun je makkelijker zelf doseren. En ik kan ook alleen maar zeggen, dat je uit moet kijken. Het is behoorlijk verslavend. |
Ik heb altijd iets tegen pep gehad ik weet niet waarom, ik heb altijd het gevoel dat dat 1 van de meest verkenkerde drugs is voor je lichaam :confused:
|
de brakheid de dag erna kan overweldigend zijn in ieder geval.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik er niet bij zuip heb ik amper/geen brakheid (y) |
Citaat:
Was dat nou zo moeilijk te bedenken of vind je het gewoon leuk om nOObs neer te sabelen? |
^mm persoonlijk zou ik niet een heel topic met negatieve reacties willen lezen voordat ik aan een bepaalde drug begin. Lijkt me echt niet dat ze alleen van de voordelen heeft gehoord..
maargoed leek mij logischer als ze ervaringen in het algemeen wilde horen.. dus nee niet om iemand neer te sabelen :s negatief persoon |
Als je poeder hebt, waarom zou je het dan snuiven, je kan het ook gewoon in een glas drinken doen/oplossen en dan opdrinken, minder slecht voor je dan snuiven
En als je te veel % amphetamine in je speed hebt zitten dan snuif je je hele neus kapot. Ken iemand die pure speed (99% amphetamine) [normaal ongeveer 35% amphetamine in speed] snoof, heeft dagen last gehad van brandend gevoel in z'n neus |
Citaat:
ik weet niet of ik hier smiley 6, 8 danwel 10 neer moet knallen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
leg een lijn pep om het goed te maken :)
|
Citaat:
gewoon een beetje research aan het doen voordat ik er mee begin, dus. |
de voordelen wegen sowieso op tegen de nadelen als je het gebruikt, vooral als je het al een tijdje doet.
Maar wat trekt je eigenlijk aan om speed te gaan gebruiken? |
Citaat:
en in wat voor zin vind jij het beter dan naamate je het langer gebruikt? |
ik vind het niet beter, maar ik merk altijd dat als ik veel pep heb gebruikt dat ik het de dag erna afzweer en naarmate de week vordert, ik toch weer zin in het weekend krijg om pep te gebruiken.
Dat heb ik nu trouwens minder, maar nu ben ik ook niet meer zo brak |
Citaat:
en wat me trekt is het effect op feesten denk ik, en ook een reden waarom ik het vraag is omdat als ik op een feest ben waarvoor ik een klap geld heb neergelegd en er gaat iets fout, is mijn avond verpest en mijn geld dus weg:) hehe. maargoed, nou weet ik nog niks. Goede ervaringen of slechte ervaringen ik wil eigenlijk gewoon weten wat ik zo'n beetje kan verwachtten heh:) |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, was gewoon benieuwd naar ervaringen van andere mensen, meer niet. Waarom prefereer je xtc boven speed dan? |
waarschijnlijk, omdat xtc een leuk en warm gevoel geeft, terwijl speed dat niet heeft
|
Citaat:
Maar ontopic: Ik vind slikken 100x beter, vooral omdat je dan niet na een kwartier nog zo'n smerige flats door je keel krijgt als je je neus ophaalt. Ik word, na een hoop gesnuif, echt misselijk als ik de geur van speed alleen al ruik. Bovendien vind ik het lekker voelen, zoals ie opkomt in m'n maag, lekker rustig aan. Anders slik je eerst een klein bommetje. Als je het effect fijn vind kun je altijd nog een lijntje nemen. De pijn in je neus valt trouwens best mee hoor... Fijn is anders, maar er wordt ook veel overdreven. Je bent je tussenschotje echt niet zomaar kwijt! :evil: x |
nee, je tussenschotje die staat echt nog wel even, maar de eerste keer is die pijn niet fijn. dus goed kappen is ook een must
|
Ohja, sorry voor de dubbelpost: Vroeger vond ik pillen toppie, maar na het heel veel te hebben gedaan word ik er alleen nog maar ziek en/of depri van. Vandaar dat ik speed liever heb. Maar daar zul jij denk ik geen last van hebben (y)
Van speed krijg je enorme lulkicks, en met pillen heb je soms de pech dat je alleen maar vaag op de bank ligt te koekeloeren. Ik hou daar niet van, ik ben overal liever helemaal bij, en dat heb je met speed super :o x |
ik heb eigenlijk precies hetzelfde, ik drink dan ook altijd te veel, waardoor er vage dingen ontstaan en waardoor mensen dan erg om mij kunnen lachen, leuk voor af en toe. Maar liever speed
|
:cool: Cheers Mate!
|
speed is echt slecht voor je.
voor lichaan en geest! je neus word er verragd van, chronisch verkouden, geen energie meer, opgefokt, parranoia, egoistisch, strakke bek enz enz. ik vind dat er meer n egatieve redenen zijn dan positieve en als je iets oppeppends wil gebruiken raad ik ook zeker xtc aan. dat geeft je een warm blij en lief gevoel, je kan er uren op dansen en lichamelijk en geestelijk is het een stuk beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
En owja, een van de grootste addertjes onder t gras van speed is dat je gaat denken dat je t nodig hebt (om bijvoorbeeld wakker te blijven) terwijl dat helemaal niet t geval zou zijn als je t niet (meer) gebruikt.
|
Citaat:
En t werkt veeel te kort. |
Vind ik ook! Coke werkt veel te kort en de prijs/effect verhouding is kut. De slogan is hier niet voor niks: 'Coke is voor homo's'. En dat is niet om stoer te doen, want pep is helemaal niet stoer, maar wel stukken effectiever, fijner, goedkoper en leuker!
DUS :rolleyes: |
Citaat:
|
ik wil hier niet degene zijn die ouderwets wil doen maar als je nog nooit iets gedaan hebt op dat gebied (tenminste dat haal ik uit je verhaal) dan zou ik persoonlijk niet beginnen met speed.
Speed kan heel leuk zijn, maar ik vind de nadelen te groot. Ten eerste als je nog nooit gebruikt heb is de kans groot dat je in één keer teveel neemt en dan loop je de hele avond helemaal para rond. Ten tweede vind ik het kut dat je van speed zo lang wakker bent en je bent helemaal gesloopt als je eindelijk ik slaap kan vallen. Ten derde ga je jezelf echt kut voelen van speed en dan bedoel ik ook eeeeeecht kut. Bovendien is het verslavender als b.v. xtc. Dus persoonlijk zou ik beginnen met xtc, gewoon een half pilletje nemen en kijken wat je ervan vind. Als je het echt te tof vind kan je altijd nog een keer speed proberen. |
shit wat zijn jullie allemaal negatief over speed zeg.
man ik vind speed echt heerlijk. Vroegah had ik kutspeed en werd ik para en at ik een week niet enzo. Maar de speed die ik tegenwoordig heb echt hoeveel ik ook snuif geen paranoia, gewoon de volgende dag lekker eten. Ik wordt er alleen maar supervrolijk van, lekker praten en bewegen. En dat je van speed gauw te veel neemt de eerste keer valt echt wel mee, dan neem je toch een klein puntje. Tis easy te dosen. Tis alleen idd wel een beetje verslavend, maar dat ligt ook net aan je persoonlijkheid, omstandigheden etc. Ik heb ook al 4 jaar elke dag trek om te zuipen en dat beperk ik ook alleen tot het weekend. Discipline de gekste! Maar aangezien de meeste idd meer voor xtc gaan en je dat gewoon echt eens moet meemaken zou ik ook eerst een half pilletje proberen (y) |
Citaat:
|
Tering, volgens mij heb ik vannacht echt kankerzooi naar binnengewerkt als klopt wat je zegt Oma.
Geen grapje ofzo... :s Nu vet kut para en nog steeds denken ik wil nog een lijntje... Eten helpt wel.. |
Citaat:
maar succes..paranoia is echt kenker! |
ligt er aan hoever die paranoia zich doordrijft, ik vind het alerte en het fel reageren op geluidjes best grappig op zich. Maar echte paranoia is kut. Daar zat ik vanochtend tegenaan, toen dacht ik dat de politie aan mijn deur kwam enzo. Gelukkig kon ik die gedachten nog wegwuiven, want als je echt para bent, wordt dat werkelijkheid
|
T is wel een beetje zo dat je jezelf een stuk paraër kan maken dan nodig is. Ik heb hier thuis een keer een ahctelijk toneelstukje van twee mensen gehad, die maakten zichzelf en bijna iedereen in de kamer compleet gek. Behalve mij en mijn vriend. Je doet het jezelf grotendeels aan. Als je er niet tegen kunt, doe het dan niet. Heb ik met pillen, sinds een paar maandjes trek ik dat niet meer, dus doe ik het niet meer. (meestal ;))
x |
Citaat:
Maargoed, ik heb t nou wel weer ff gezien met pep. tIs niet goed voor mij. |
vanochtend deden heel veel spieren in mijn buik en rug echt pijn, dat was ook kut
|
Ik voel me nu eigenlijk wonderbaarlijk lekker. :)
|
ik nu ook :)
|
:d
|
Waarom is iedereen zo anti coke????
als er iets beter is als speed is het coke! Speed vind ik echt troep, het verneukt je hele weerstand en je bent de volgende dag constant brak, bovendien zit je maar wat te klappertanden. Coke is veel beter (vind ik), je bent wakker, je kunt ook veel dansen en ja je voelt je enorm de man maar die arrogantie is ook wel eens lekker om te voelen. Denk maar eens na waarom coke veel duurder is als speed, omdat het kwalitatief een veel betere drugs is! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |