Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Ik voel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=121277)

Lonsdalechick16 08-06-2002 17:52

Ik voel

ik voel me de laatste vet raar.. agressief en er zit me wat dwars alleen wat weet ik niet gister heb k de hele tijd lopen huilen maar om wat weet ik niet what's wrong whit me?

PiNoW 08-06-2002 17:55

:confused:
kzou t niet weten.
kdenk dat je gewoon ff je agressie moet afreageren, ga ff sporten ofzow (een eind hardlopen of jezelf afreageren op een boksbal bv)
misschien is de agressie dan weg..

ik ken je verder niet dus ik weet ook niet wat er aan de hand zou kunnen zijn natuurlijk..

~*ErOs*~ 09-06-2002 11:40

je komt wer vanzelf achter wat er mis is, dat heb ik ook vaak. eerst moet je je uiten, en daarna snap je wat er aan de hand is. ga de afgelopen dagen voor jezelf na en bekijk wat er is gebeurt waardoor je je zo zou kunnen voelen.

Miami 09-06-2002 11:46

Wat je beschrijft is vaak een teken van zenuwen.
Ga na waar je eventueel zenuwachtig voor kan zijn en denk daar eens rustig over na.

Succes

Steve Le Irwkin 09-06-2002 14:07

Dit is slechts een op zeer weinig info gebaseerde schets van jou:

Jij noemt jezelf Lonsdalechick16. Dan draag je denk ik Lonsdale kleding. Dan ben je op zijn minst een halve neo nazi. Dan heb je dus ook dit soort foute vrienden. je wordt agressief van de frustratie in de groep omdat niets voor elkaar komt. Dan luister je ook nog een de godsganse dag naar die kankerherrie van DJ Neophyte of RTC ofzo.

Als dit zo is, zou ik me ook behoorlijk kut voelen. Ik raad je aan andere vrienden en leefstijl te zoeken.

PiNoW 09-06-2002 16:40

Citaat:

Steve Le Irwkin schreef:

Jij noemt jezelf Lonsdalechick16. Dan draag je denk ik Lonsdale kleding. Dan ben je op zijn minst een halve neo nazi. Dan heb je dus ook dit soort foute vrienden. je wordt agressief van de frustratie in de groep omdat niets voor elkaar komt. Dan luister je ook nog een de godsganse dag naar die kankerherrie van DJ Neophyte of RTC ofzo.

Als dit zo is, zou ik me ook behoorlijk kut voelen. Ik raad je aan andere vrienden en leefstijl te zoeken.

doe normaal!
ik denk niet dat dit iets met haar probleem te maken heeft
niet dat ik voor neo-nazis ben, zeker niet..
ik haat neo-nazis

PIGLY PUFFER 09-06-2002 18:11

Citaat:

Steve Le Irwkin schreef:

precies

Miami 09-06-2002 18:14

Hmmz krijg het gevoel dat de meeste mensen hier alleen komen om mensen de grond in te trappen.

Lethalis 09-06-2002 18:19

Citaat:

Steve Le Irwkin schreef:
*blablabla*
..

Citaat:

Miami schreef:
Hmmz krijg het gevoel dat de meeste mensen hier alleen komen om mensen de grond in te trappen.
Het lijkt er in deze topic idd op.

Little Sun 09-06-2002 18:23

Citaat:

******** schreef:
..

Het lijkt er in deze topic idd op.

dit slaat nergens op toevoeging...

Waarom ben je nooit meer op msn??

*dit wis ik zo hoor :D*

Steve Le Irwkin 09-06-2002 20:56

hoezo om mensen de grond in te trappen. ik geef een beeld dat ik van haar heb, met mijn advies. dan trapik niemand de grond in. ik kan me wel voor stellen dat ze het niet leuk vind om te horen, maarja, begin er dan ook niet over...

Miami 09-06-2002 21:19

Mensen komen hier hulp vragen als je negatieve gedachten heb over een post van iemand zeg het dan gewoon niet je helpt ze er dan echt niet mee het enigste wat je doet is ze nog kutter laten voelen.

Lonsdalechick16 10-06-2002 01:39

laaat 1 ding duidelijk wezen..
ik heb geen foute vrienden!!!
die muziek waar k van hou is geen kankerherrie..
ik bedoel ik hou dr van dus daar voel k me niet kut door..

ik bedoel ik vroeg om hulp en niet om afgezeken te wroden..

maar andere mensen iig dank je wel voor jullie hulp!

Steve Le Irwkin 10-06-2002 08:08

Wat lopen jullie nou te anen over negatief zijn! JULLIE maken het negatief, door te zeggen dat het negatief is! Jullie mogen neonazis niet, en daarom mag ik niemand een neonazi noemen, want dat zou beledigend zijn. Maar als die persoon nou echt een neo is, dan is het pas beledigend als ze hoort dat ik haar zo niet mag noemen omdat dat zo negatief is. En ik heb het haar nog niet zien ontkennen, terwijl ze wel een lijst van ontkenningen heeft gemaakt. Ik zat er dus niet ver naast!

En als je er zo openlijk voor uitkomt dat je zo bent, waarom mag niemand je daar dan op aanspreken?

dystopia 10-06-2002 08:51

Laten we op een vriendelijke manier met elkaar omgaan :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.