![]() |
Gesigaleerd
GESIGALEERD
> “Dag mam.” < “Hallo, hoe was het op school?” > “Niet zo leuk eigenlijk, ik heb ruzie met Niels.” < “Hoe dat zo?” > “Ik had aan Janine verteld dat ik hem met een sigaar had gesignaleerd op het kerstbal, nu heeft zij het uitgemaakt. Ze is radicaal tegen roken.” < “Rookte Niels een sigaar dan? Niels rookt toch nooit?” > “Nee, maar toen voor één keer wel, ‘omdat het kerstbal was’ of zoiets, en nu is het uit.” < “Ach, wat sneu voor hem.” > “Misschien wordt hij er nog wel beter van, Bill Clinton is er al met al ook niet echt slecht vanaf gekomen, best rijk zelfs.” < “Maar Bill Clinton was al rijk, meestal zijn het toch ook rijke mensen die sigaren roken?” > “Ja, maar op het kerstbal niet, eigenlijk is op het kerstbal alles anders dan in het echte leven, met als enige uitzondering de absentie van de spijbelaars en die ene leraar die altijd zegt dat hij het druk heeft.” < “Dus de spijbelaars roken geen sigaren?” > ”Dat weet niemand.” < “Oh.” > “Maar tijdens het kerstbal rookten echt heel veel mensen sigaren, terwijl diezelfde mensen meestal nooit roken op het binnenplein in de pauze. Waar rook is, is vuur.” < “Tja, vreemd.” > “In dat opzicht lijkt het wel wat op het witte huis, het is schijnbaar precies het tegenovergestelde van de rest van de wereld. Misschien is het daarom wel zo wit. Anderzijds vraag ik me toch af hoe het zo wit blijft, met al die rook.” |
Gesigaleerd-> gesignaleerd?:p
Hm... Ik weet niet wat je oorspronkelijke idee was, wat je hiermee wilt, maar voorlopig weet ik niet wat ik hiervan moet vinden. Het is gewoon een onduidelijke dialoog:confused: |
Er wordt 2 keer dezelfe fout gemaakt, is dat de bedoeling? :p
Maargoed idd erg onduidelijk, waar gaat het om? |
Er is hier geen sprake van een fout, het was uiteraard de bedoeling dat er 'GESIGALEERD' zou staan, ik ben niet blind. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slecht taalgrapje, moelijk te verdragen dialoog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik herken t) |
Citaat:
|
Verwarrend dialoog. En je doel is zeer onduidelijk. :s Tja.
|
Citaat:
Men kan toch het beste kritiek geven op basis van eigen ervaringen, lijkt mij? |
Ik kon er best om lachen. Al blijkt dat meer over mijn gevoel voor humor te zeggen dan over het stukje. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik trouwens dat kritiek altijd opbouwend moet zijn, dit heef niets met het bovenstaande te maken natuurlijk maar ik wou het wel even stellen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |