![]() |
[GEZ] groot zeil
Ik geef binnenkrt een feest met een maat van mij... en deze word gehouden in een grote schuur... nu willen we de 1/2 van de schuur afdekken... omdat het anders te groot is en dat is ongezellig... nu zoeken we dus een zeil dat we op kunnen hangen... of 2 kleinere... het is een best grote schuur en het zeil moet 7x10 meter zijn... we hebben echt geen idee waar we zoiets kunnen vinden... een vriend van me vertelde dat sommige boeren ze weleens gebruiken... maar misschien dat hier iemand een zeil heeft of iets anders wat we zouden kunnen gebruiken of weten waar we een zeil zouden kunnen vinden...
Bart en Michel... bij voorbaat dank... |
Kwekerijen gebruiken ze ook vaak. Ook kan je ze gewoon bij een groothandel voor de bouw e.d. halen. Maar vaak kan je ook gebruikt zeil gewoon krijgen bij kwekerijen en boeren. Gewoon even langsgaan dus. Succes.
|
Bij de Boerenbond hebben ze dat ook wel.
|
Hmm bij doe-het-zelf-zaken en bouwmarkten, allerlei formaten. Heb er zelf twee van 6 bij 4 meter, maar sorry niet te koop:p
|
Baaaarttt! :D
Ik denk by een schildersbedryf of aannemer ofzo ff vragen of je kunt lenen.. :) |
Die dingen zijn overal te koop. Bouwmarkten en van dat soort winkels.
Ik vind een zeil btw niet erg gezellig, maar dat terzijde. Zoek je een nieuwe of een tweedehands of iets om te lenen? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, dat was niet de bedoeling van je topic. |
Bij de Action hebben ze ook vaak zeilen. Ik zou daar even kijken als ik jou was :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |