![]() |
meest irritante naam in je msn lijst?
Ja, ik weet dat ie al vaker is geweest, maar ik werd erg verdrietig van deze naam, daarom wil ik m met jullie delen:
- (L)(K):$ * ¢.µ.å.Ñ.n.ï.£ (L)(K)* (L)(K)(L) someone.. :p Et was egt supah :p sannuh me naaichick :p.. h0vj (K)!! :( van m'n nichtje van 13 :eek: wat is bij jullie de meest irritante naam? |
Ik kom tot de aangename ontdekking dat ik alle mensen met zulk soort msn-namen een keer verwijderd heb:)
|
Een of andere jongendie ik gister geblokt heb.
Hij voegde mij toe naar aanleidng van een topic. Hij: ik zie dat je nog single bent, dus ik maak nog kans? :s Ik: Ik heb pizza gegeten (noem maar ff een voorbeeld) Hij: Dus je bent al bezet? oh jammer.. Dusss...vaaag persoontje was dat. |
Citaat:
|
ik ben de coolste men!!!!!!!!!!!!!!
Tuurlijk kun je je nicht wel blokken, gewoon zeggen dat je je msnlijst perongeluk verwijdert hebt. |
Citaat:
|
Geen irritante namen in mijn lijst, irritante namen horen bij irritante mensen en die ken ik niet :P
|
(l)***/))((mememeandme(())&me****(l)(f)(f)
|
beetje narcisme maarja
|
>>> >> > DaNcE TiLl ThE mOrNiNgSuN { MeXiCo 7DiAs } < << <<<
Dat is dan een van mijn beste vriendinnen, een intelligent 18-jarig meisje dat aan de universiteit studeert :( Maar mn nichtje kan er ook wat van (y): ROS@!!egt zin in het weekend!eva jarig(G)(G)(G)een slang in de klas had de juf meegenomen egt kool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar die is 11 dan mag het nog. |
Eentje met chinese tekens.
|
'#[Kos met de snor aka Kossie Neukteugels aka The Kosfather '# r paprops naar alle haters '# I (l) MC Femke'# Er passen best veel woorden in dit ding, best leuk als je naakt bent!
|
Citaat:
|
(F) * A n G e L (A) .. * (F) **GisteRr 3ee meT Jetskee!!:D:D**
mn nicht (n) |
#,,x_°·r0wtj* Sergi0·°_x,,# U kn0w I y0u till the end 0f time, b0ii U're 4evr mine||Jip_hkvvj!||kut na 0eps.
maar dan met heel veel van die smilies/bloemetjes/sterretjes :s N vriendin van mij... Je kunt in de naam psies zien wat dr aan de hand is.... En dat is niet positief! |
..::~X*ChantaL*X~::.. »» ** KussieY** ««
Op zich niet echt heel erg irritant, maar wel de meest irritante uit mijn lijst. |
·#(#)[M]öh[L]tjE(#)·$20Kam[P] ·$21wa$ ·$27GaaF ·$20!!!(#)·$19$p0ok[T]ochT wa$ het ·$19leuK$t...!!!(#)·#·$23[L]ian,[B]raM,·#Ju$(K)
Zoiets dergelijks:S Heb gelukkig maar 2 mensen in m'n lijst met zo'n soort naam. |
Citaat:
|
Ik heb geen irritante namen in mijn msnlijst. :)
|
Meisjes uit mijn klas:
::..AnJaAhH..:: (K) InNe-=-LiJpErD :D :D :D ,, An0uK -- WnTb! ;) (K) (L) HvJuLLie!!,, :eek: Het ergste nog: zo typt ze ook :| Ik heb verder nix tegen der hoor, alleen dit dus :bloos: |
(f) Heb je vast, kijk je aan dit is voor altijd mijn leven, al het geluk van de hemel op aarde, ik zal het je geven (f) bye exams! One day... We'll sit together in our own little house... Longing for that day (l)
Van een buurmeisje, toffe griet, maar irritante nickname :p Past niet eens op mijn scherm! :D |
>> ..niiesJee (L) >> ghiislaiine_ShiirleY_n_iiris Bm4ever (K) Naatte LuiiJ aRee h0t eeh Ghizzy ;) Mark kd0e j0u misse :( (K)
Mijn nichtje van 14. :rolleyes: |
Hahahaha, moet je die van m'n zusje van 17 'ns zien! :D Nee, die heb ik natuurlijk niet in m'n lijst, maar ik zie haar naam wel 'ns op de pc.
Ik weet trouwens niet wat ik irritanter vind: breezah-namen of belachelijk uitgebreidde en absurd overdreven liefdesverklaringen (Gecombineerd is helemaal erg, trouwens). |
liz (f). OmG, heb gw0on de Harper Bazaar met Ashley :D
brrr. |
(k)(L)(k)elise(k)(L)(k)legolas(k)(L)(k)
Legolas is dan nog een pony :rolleyes: En al die andere namen van de meiden van de manege pony die namen hebben zoals: naam love nappie. Alsof ze verlieft zijn op het paard :rolleyes: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ex.
Maar die heb ik er net uitgeschopt, dat scheelt irritatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is het een breezah die al bezet is door een mannelijke breezah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu stoppen met gespam in Snoopy haar topic. :nono: |
Ik heb zo'n 30 mensen waarmee ik msn, dus dat zijn ook de enige die in mijn lijst staan. En die hebben allemaal géén irritante msn naam :).
|
:D miranda moppie hvjhv (L)kenmzj hou echt heeeel veel van je (L) (K) miran mis je wist niet dattik zoveel van iemand kon houdenhou zo veel van juw skat je ben mijn ales mii geluk mii liefde mii leven (K)(L) knzj
:|:| m'n neefje :| |
- **::.. [~] ..::** {[ *naam*.. ]} (L) **::.. [~] ..::** // #. You are the one .# \\
|
Eentje met heel veel hartjes, sterretjes, en taal als 'hhvvj' en 'wjnmk' erin :rolleyes:
Maarja, dat zijn over het algemeen nog vrij jonge meisjes, dus dan mag het nog wel. voorbeeld: (F)gertie(F) (K)(L)sil hhvvj iwjnmk(K)(L)(F)R.I.P. basje(F)(8)Don't Phunk With My Heart(8)zaterdag 3vliet |
Citaat:
En er is níks irritanter dan het woord 'moppie'. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb allemaal van die mensen in mijn lijst met arabische tekens in hun naam. Die bij mij dus standaard veranderen in '??????'. Sukkels. :rolleyes: |
ik hab alleen maar normale mensen in mn lijst
|
Citaat:
De meest irritante die op dit moment online is, is: So be easy and free, when you're drinking with me! omdat ik daaraan niet af kan zien om wie het gaat. |
Trieste mensen met trieste namen.
Elke week staat er weer een andere naam van wie ze houdt. |
vreemde naam deze
RoZuH ZiJn rOoD CiTrOeNuH ZiJn zUuR DuS DoE JuH BeNuH OpUh eN GeEf mUh eEn uUr en deze "LoIsSzZ"....Zal Ik Jullie Een Verhaaltje Vertelen?? Die Ene sma Wil Je Beter Leren Kenne allebei geblokeerd |
Oscar -> Geslaagd :D Fields of rock was gruweljk!!! en naar SOAD ook!! - passed my exams :D
|
ஐ_Roxan3 Denniisz.. __;; JerOen hOu G.ewoOn Té Veell vOn jOuw!! Friends fOr Lifeee!! NtB »» MiismYnMoOiierDjeee
|
Ik word altijd heel bedroefd over de jeugd van tegenwoordig bij het lezen van zulke topics. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |