![]() |
radiozender
ik zit een beetje in een radio-crisis.
's ochtends luister ik vaak naar edwin evers op 538, voor het lachen. voor de rest van de dag weet ik eigenlijk nooit meer een leuke zender. Een echte muziekkenner ben ik niet, maar ik ben wel van de trance en de wat oudere dance-klassiekers. welke (ether) radio zender past daar bij :s? ik kom er niet uit :o |
Slam Fm
Let wel, ze draaien CONTSTANT dezelfde muziek, ik heb tijdens het werk binnen 9 uur maar liesft 8x! automatic van elize voorbij horen komen, ze hebben het zelfs gepresteerd om 1 nummer 2 keer te draaien binnen 20 minuten. |
ikzelf luister altijd naar stubru, vooral in de zomer erg fijn<3
de laatste tijd heb ik vaker 3fm opstaan omdat de programma's wel leuk zijn (eric erop(eric corton) en ekdom in de nacht(samen met giel vrijdagnacht van 1 tot 6, veel slap geouwehoer en leuke muziek, geen trance top 40 etc, gewoon de wat onbekendere nummers, verder ook niet echt alternatief ofzo, maar wel leuk). en natuurlijk 3voor12 3voor12FM(vaste kost voor de alternatieveling), alt.3voor12 en club 3voor12. 3voor12DB heb ik eigenlijk nooit leuk gevonden, evenals 3voor12XL, af en toe is het weleens leuk. echt alternatief is het verder niet, dus dat is wel jammer. oja 3voor12BPM voor het uitgaan. (y) |
KinkFM,Studio brussel, SlamFM, soms 3FM.
|
Geen fucking radio je draait toch naar je eigen stemming?
|
hmm als ik de radio heb opstaan, staat hij op 3FM.
maar hmm, hij staat bijna nooit aan. |
Ruud de Wild is in de middag op Radio538. Kan ik altijd erg om lachen, ik vind hem leuker dan Evers.
|
Altijd Xfm
|
ik ben veel te gothic voor de radio :mad:
|
Citaat:
|
Soms als ik onder de douche sta en ik heb geen zin om een cd te pakken, dan luister ik 3fm. En s'ochtends dus ook, als mn huisgenoot keihard de radio aanzet.
|
Rot op met je radio, zet een cd op
|
ik luister altijd naar de belgische radio 1 , vooral naar 'voor de dag' en ' de wandelgangen' om een beetje op de hoogte te blijven van de actualiteit, stubru vind ik maar saai en dus luister ik behalve radio 1 altijd cd's
|
khep een krakersstation ontdekt, ik weet niet hoe et heet.
ze draaien wel leuk punkspul en schreeuwen soms tussendoor iets over kutpolitie en pas op, je pand wordt ontruimt en weetikveel. tis wel komisch. |
City FM Classic rock :cool: (y)
98.5 |
Ik draai meestal m'n eigen plaatjes, als ik radio luister is het bijna altijd kink fm, soms 's avonds laat radio 4 nl, en incidenteel radio 1 of radio 3fm.
|
Ik luister altijd naar Q-music. CD's draai ik ook wel, maar ik heb niet alle liedjes die ik leuk vind op CD, daarom dus de radio. En 's ochtends is D&O hilarisch.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |