![]() |
evangelisch camping
Heej allemaal,
De vriend van een vriendin gaat verhuizen naar een evangelisch camping :s :s :s Ik weet niet wat dit is en wat dit inhoud. Weet iemand wat dit is? Ik heb al op google gekeken maar hier vind ik ook nix.... Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt, groetjes Sharon |
uhm een evangelische camping is meestal een 'gewone' camping waar 'christelijke dingen' worden georganiseerd.. zoals concertjus.. kerkdiensten enz enz...
|
En geloof dat de evangelische camping in appelscha ook alcoholvrij is, maar of dat met alle zo is
correct me if I'm wrong |
En waarom zou je willen verhuizen naar een camping? Zelfs op vakantie waag ik me niet binnen een straal van 10 kilometer van een camping. En dit is dan ook nog een evangelische camping!
|
jeeeeemig das kut, komen dan ook al die jehova's aan de deu... een caravan/tent? "he jongeman heb je even tijd? we willen je wat belangrijks vertellen"
ljkt me kut man |
Ik ben zelf 4 keer naar een evangelische camping geweest. Het is me eigenlijk wel bevallen. De sfeer daar is goed. Het verschilt eigenlijk per camping.
@Gijsbertus: zo gaat het daar niet hoor ;) |
maar wat is het nut nou eigenlijk?
ik bedoel het echt niet lullig hoor maar je kunt toch ook gewoon naar een kerk toe gaan? |
Hum, ben er weleens geweest (met een paar christelijke vrienden). Kan gewoon leuk zijn, net als op iedere camping. Alleen wordt er op de camping een kerkdienst en praise enzo geörganiseerd. Maar op sommige campings wordt er dan weer moeilijk gedaan over kleding of op zondag aankomen of vertrekken. Dat vind ik dan weer te ver gaan.
|
ja wij hadden een keer ook op zo'n camping gezeten, en dan heb je een broek aan en dan kijken ze je helemaal na, dat vond ik echt niets. Maar dat was ook de enige camping waar ik de sfeer bagger vond.
|
Citaat:
maaruh waar zitten die dingen dan? ik had er nog nooit van gehoord laat staan dat ik weet waar er een is... |
Citaat:
|
als der zo veel zijn wat gek dat je er dan niks over hoort, nou let ik er ook niet echt op moet ik zeggen,
maar als dit topicje der niet was had ik het niet gelooft |
er zijn er nog wel wat, maar meestal hoor je er niet zo veel over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lach me echt helemaal dood :D
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: |
bijvoorbeeld 'het beloofde land' in voorthuizen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er ook geweest en mn vriendin gaat er elk jaar heen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, ben ooit eens op vakantie een camping opgelopen om te kijken, was dat dus zo'n ding zo bleek. De activiteiten waren al geniaal, toen er ook nog eens zo'n heilig kereltje van een jaar of 16 je groette met zo'n heilige smile die je werkelijk alleen van zijn smoelwerk af had kunnen trappen wist ik dat ik eens moest gaan. :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |