![]() |
Meeting, vrijdag 1 Juli Utrecht 13.00
Voor de blauwe borden bij de 'trefpunt' vlag.
Wie niet komt is een watje:p |
Wie wel komt is homo
|
De thuisblijvers hebben gelijk.
|
Wie niet komt heeft een leven.
|
Een meeting met mensen met een minderwaardigheidscomplex, gothics, alto's, hippies, forumbazen, rechts-conservatievelingen, communistische paalzitters, neo-nazi's, jankende moslims, vmbo'ers en breezertjes?
Eh.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie komen er?
|
Citaat:
half dan :p |
Citaat:
hoewel mensen wel dachten dat ik moslim was, of het boeiend vonden om dat aan me te vragen, toen ik met zo'n zomers hoofddoekje achter de kassa zat (en mn haar komt er gewoon een meter onderuit, mja |
|
Beetje kort dag, vind je niet?
|
Citaat:
|
Ooh.. shiiit.. dat is al vrijdag.
Tis toch dichterbij dan je denkt :| |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom ook, want het perm gebande lid wiens naam met een M begint en waar je het niet over mag hebben is zelfs positief over jou. :p |
Citaat:
Eens kijken, dat geeft ons al: TRA Snoopy ~~Fantome~~ Lilith Dukko. TheRedArrow jet Benfatto 8 (!) man(y) |
Dukko heeft een barbeque met z'n klas. :o Dus die komt niet en volgens mij komt Jet ook helemaal niet. :D
Er reist overigens nog steeds niemand met korting vanuit Rotterdam of Gouda? :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan wel doen alsof ik twee persoonlijkheden heb. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet.
|
Wat niet?
|
Citaat:
wie weet, al post ik hier vrij weinig, maar genoeg om elk jaar een verjaardagstopic te krijgen :evil: |
Citaat:
@Gothic, 't gaat natuurlijk om het verjaardagstopic. :p En kom wel, dan is Benfatto ook weer blij dat het hem lukt om tien mensen bij elkaar te krijgen. |
Hmmm... Ik kan dan denk ik niet.
|
Qamra = watje.
|
Citaat:
|
Ik post hier nog niet zolang, dus het lijkt me dan ook niet erg nuttig om te komen.
Of boeit dat niet? |
Citaat:
|
Ik stem nog steeds voor een week later.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmz.. ik vraag me nog steeds af hoe ik dit aan mn ouders ga brengen
|
Citaat:
|
Ik kan vast niet.
Oh dat is komende vrijdag toch? Nee dan kan ik niet. Jammer hè. |
Zozo, zijn jullie er nu al uit? :D :p
|
Ik kan vrijdag sowieso niet, wegens vakantie. Shit happens.
|
Citaat:
Het gaat vast wel lukken, met z'n drieën ofzo. :o :p |
Ik kom wel voorbijlopen als toevallige passant. :cool:
|
Citaat:
Anders misschien verplaatsen naar éinde van zomervakantie, aangezien dit toch niks lijkt te worden? :p |
Geen geld.
Te ver weg. Nope. Ik kom niet. |
We'll see. Utrecht is dichtbij. Erg dichtbij. Maar ik weet niet of ik zin heb. :o
|
Ik heb tentamen om 2 uur, ben ik dan ook een watje?
|
Citaat:
|
"Door te meetn kom je te weetn."
Zoals onze TOA natuurkunde altijd zegt. :D |
Ik ben op dat moment wel in utrecht, maar t groepje is nogal klein, ik post hier nooit, en ken slechts 1 persoon van het lijstje van tetrinet (lilith) :o
Oftewel, ik denk niet dat ik kom ;) :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |