![]() |
Durex Topsafe
Ligt het aan mij, of waren de Durex topsafe condooms vroeger wél met zaaddodend glijmiddel?
Ik was er namelijk bijna 100% zeker van, maar nu er een een gaatje bleek te hebben en ik eens grondig de doos bestudeerde, staat er alleen "met extra glijmiddel" op. Is dat dus veranderd, en zo ja: wanneer? Welke condooms hebben wél een zaaddodend glijmiddel? Want dan is het stukken minder onveilig als dat ding opeens scheurt (en minder waarschijnlijk dat het uberhaupt scheurt). Poeh. Klotecondooms. |
Er zijn gewoon heel veel soorten dus ik denk dat de soort die jij zoekt er vast ook nog wel zou zijn! Ik denk dat je dat gewoon het beste even kunt vragen bij de drogist o.i.d. :)
|
Van deze site
Durex Topsafe Durex Topsafe condooms (12 stuks in een doosje) bieden extra bescherming tegen zwangerschap en sexueel overdraagbare aandoeningen. Durex Topsafe is een glad, roze condoom, voorzien van een reservoir en een zaaddodend en virus-inactiverend (in-vitro)glijmiddel met Nonoxynol-9. Nonoxynol-9 helpt HIV, het AIDS-virus, te inactiveren. Durex Elite Durex Elite (12 stuks in een doosje) zitten extra plezierig door hun anatomische vorm. Deze glad, roze condooms zijn voorzien van een reservoir en zaadodend glijmiddel . Het glijmidddel met Nonoxynol-9 helpt zwangerschap en sexueel overdraagbare aandoeningen (SOA). Nonoxynol-9 helpt HIV, het AIDS-virus, te inactiveren Ik heb de Elite-condooms, en daar staat op niet-zaaddodend dus volgens mij is het echt allemaal verschillend en moet je op het doosje kijken voor je het koopt... Lijkt me wel handig dat er condooms zijn die het aids-virus helpen inactiveren... (y) |
Muchacha, ik heb het er ook nog niet op zien staan en op de site van Durex staat het zelf ook niet als 'apart punt' aangegeven, dus ik twijfel. Ga er maar uit van niet (en ja TS dat suckt).
|
Vraag gewoon aan de drogist
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat Durex hier wel voor wat meer verantwoordelijkheid moet zorgen hoor - 't is niet het minste.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn zus werkt bij de Etos, dan wel alleen op zaterdag, is twintig studeert gewoon en als ze iemand iets aanbeveelt of een vraag beantwoordt weet ze heus wel waar ze het over heeft. Voor de rest stond het er volgens mij wel op toen ik ze kocht (vrij lang geleden) |
Op fetherlite staat: Transparante, gevormde condooms van natuurlijke rubber latex, voorzien van een reservoire en niet-zaaddodend (!!) glijmiddel. (doosje is 3 weken geleden of zo gekocht)
Op performa staat: Transparante, gevormde condooms van natuurlijke rubber latex, voorzien van een reservoir en glijmiddel met benzocaine 5%. (doosje is een paar maanden geleden gekocht, afrader ;)) Performa condooms zijn natuurlijk niet "normaal" maar op fetherlite staat iig dat er geen zaad-dodend spul op zit. Ik dacht ook dat dat vroeger anders was.. |
safer kan niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |