![]() |
[Software] Flash programma ofzo?
Hej, ik zou graag van die flash animaties willen maken of van die bewegende plaatjes, ik heb hier vroeger een programma van gehad, maar dit werkte niet zo fijn en ik weet zoiezo al niet meer hoe het heette..
Weet iemand waar ik zo'n programma gratis kan downloaden?? Alvast Bedankt, Choke :) |
Flash MX natuurlijk :D
www.macromedia.com voor een trail. jij zal btw swish bedoelen, da's voor lamo's |
Zijn er geen full versions te downloaden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je kan ook swish bedoelen |
Al die banners die je op internet ziet worden met Macromedia Flash gemaakt. Ga dat gewoon oefenen, het is niet moeilijk. Binnen 3 dagen kan je het op gevorderd niveau. Begin met een trail, die is een paar weken geldig. Als je daarmee klaar bent ga je maar op zoek naar een werkende versie (ik neem aan dat je weet wat p2p is)
Neem een trail van MX, die heeft een veel betere Actionscriptmenu dan 2004 vind ik. |
Je kan idd het beste met MX beginnen en wanneer je Actionscript door hebt kan je overstappen op MX 2004 :)
|
Die site is al eerder gegeven (www.swishzone.com)
Daar kun je Swishmax downloaden, is ook een trial maar daar zijn simpele oplossingen voor. Ik heb zelf een aantal leuke flash animaties gemaakt met dit programma. Het lijkt net alsof je met Powerpoint. Iets ingewikkelder en als je dieper in gaat in de opties van het programma kun je er nog heel veel mee |
ok, bedankt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |