![]() |
[Zoeken] Veranderde kleur?
Als ik op mijn naam zoek, op onzin, dan is die weergave ipv het vertrouwde rood (waar ik dus naar zoek als ik een page scroll) blauw geworden, waardoor ik m amper zie.
Is dat een tijdelijke verandering of wat anders? Ik vind t in elk geval beetje irritant :( |
Alle gezochte woorden worden rood ja. Dat is altijd al zo geweest. Juist handig. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij is het gewoon nog rood. :o
|
Nu is het ook weer rood. Ik zal wel scheef gekeken hebben :|
|
Niet zoveel drinken. :nono:
|
Ik zou liever blauw hebben. Ik ben kleurenblind en voor kleurenblinden (naja iig mijn vorm van kleurenblindheid :p ) is rood zo'n beetje de minst opvallende kleur. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan zijn dat als het "verborgen" wordt gepost dat er dan een andere kleur uitkomt.
dus als het wordt gepost als [ color = .... <namen> <namen> Sperzieboon <namen>] [/ color ] dat er dan iets van een andere kleur komt :) (ik heb ook al eerder iets gelezen over groen en toen stond de naam van Green Day ook in dat lijstje.. zou me voor kunnen stellen dat dat er iets mee te maken heeft :) |
Dat zou inderdaad ook kunnen ja. :)
|
Voorbeeld (quote deze post om te snappen wat ik bedoel)
Als een naamzoeklijst als volgt wordt gepost: [color=Jan Jansen Green Day Pietje Puk Sperzieboon Francien Kruimel] [/color] En je naamzoekt, wordt jouw naam omgeven door een [ color=red ] en een [/ color ] Dan krijg je: [color=Jan Jansen Green Day Pietje Puk Sperzieboon Francien Kruimel] [/color] waarna deze intelligente forumsoftware (no offence) jouw naam groen maakt :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |