![]() |
Mailvirus!
Opeens krijg ik een enorme hoeveelheid mailtjes van ene Hendrik Karso, elk met een zeer verdachte attachment van zo'n 0.5 MB, en ze stoppen maar niet (heb er nu al zo'n 50 weer op de mailserver), ik heb de helpdesk gemaild om die mailtjes stop te zetten.. hebben jullie verder nog tips? het gaat om een vuurwerkaccount, ik krijg die mailjtes van een quicknet-account en het is zeer irritant (kan dus m'n mail niet meer openen voor andere, niet virus-bevattende mailjtes)
|
By the way, ik heb het gescand met mcafee in hotmail en:
logerenbijoma.doc.lnk -- W32/SirCam@MM Virus aangetroffen !! dus kan ik misschien de verzender platleggen op een eenvoudige manier (nuken dus, u verstaat het goed) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand heeft je gewoon dik zitten bomben. Hij heeft zoveel in 1x verstuurd dat ze niet in je box pasten, dus nu krijg je elke keer weer nieuwe.
Kut voor je. |
Ik kreeg die ook 2, van ene polakken@kabelfoon.nl.
Met inhoud die nergens op slaat |
Citaat:
Ik heb die dus ook gehad, is een virus. Hoe die gast aan mijn adres komt weet ik ook niet, maar ik denk dat het een s.com forummer is. |
Dan is dat toch te zien?
|
Citaat:
|
btw, zijn adres is hs.karso@quicknet.nl, kunnen we echt niets doen om te zorgen dat hij ophoudt (of wat dan ook)? de helpdesk van vuurwerk heeft nog niet gereageerd (mailtje 4 dagen geleden gestuurd...)
|
Als je die persoon eens mailt?
|
Of belt: hij heet Henny Karso en woont in Rotterdam (met dank aan Google).
|
Citaat:
|
Citaat:
Greetz XC |
kreeg iets van Xander@quicknet.nl , der stond in:
I send you this file in order to have your advice... met een attachment derbij... 2 dagen later stond er in de krant dat dit een nieuw virus was...auw... http://forum.scholieren.com/eek.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |