![]() |
Plan je de eerste keer
Als je voor de eerste keer in een relatie met elkaar naar bed gaat en het is voor het meisje de eerste keer, spreek je dat dan van te voren af of laat je dat je overkomen?
|
Ik zou het niet plannen...dan ga je je vet zenuwachtig lopen maken...tenminste, dat zou ik wel hebben. Ik zou het gewoon laten komen...niks plannen...
Greetzzz Fanny |
Citaat:
MAAR als je die ene x echt super wil maken.. dan spreek ik van kaarsjes sexy lingerie enz.. DAn is er wel planning voor nodig :) |
Het is een agendapunt bij de initiële onderhandelingen. :cool:
|
eerste keer: 's morgens
tweede keer: na de lunch. derde keer: 's nachts ofzo :D |
Plannen is ook niet echt romantisch en anders ga je alleen maar zenuwachtig maken..
|
neuh, er het gewoon van laten komen ...
|
We hadden he niet egt gepland, maar we wisten eigenlijk wel van elkaar dat het die nacht ging gebeueren
|
er gewoon van laten komen, want als je het gaat plannen, dan word je misschien zenuwachtig en kan het mis gaan.??
|
Citaat:
Goed die man ;). |
Mijn eerste keer was wel min of meer gepland...mn (ex)vriend had toen echt zijn kamer helemaal omgebouwd tot een soort tempel ofzow haha, kaarsjes, leuk muziekje...
De eerste keer met mn huidige vriendje was daarentegen weer helemaal NIET gepland....toch hadden we t achteraf allebei wel "verw8" omdat we er allebei duidelijk aan toe waren... Maar ik vind dus dat de eerste keer best gepland mag zijn, door er extra aand8 aan te besteden van te voren, maar idd niet door te zeggen; nou, morgen word ik eens ff ontmaagd....dan ga je je alleen maar onnodig druk maken... |
neej dat laat je gebeuren....
|
k denk dta sommigen t wel plannen maar das niet leuk dat meot je gewoon overkomen dan gaat het tenminste spontaan en is t ook veel lekkerder denk ik...
|
Citaat:
|
Ge moet er natuurlijk wel voor zorgen da ge condooms bijhebt.
Dus eigenlijk is het wel een beetje gepland. |
k zou ook nix plannen. k zou willen dat ut spontaan ging... :rolleyes:
|
my opinion is stoepkrijtje's opinion
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |