![]() |
Rock Werchter (2)
vorige topic
Citaat:
(let op: van het laatste station in Nederland tot het eerste station in België moet je dus betalen!!) |
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
volgens mij niet.. gaat tot het eerste station over de grens dacht ik!
|
hmm..moest n keer n kaartje kopen voor n station net over de grens, maar dat had ook met een of andere gare overstapiets te maken dus kan goed :confused: :s
|
hmmpf
|
|
het kan niet altijd mee zitten het weer :D
volgende week hopelijk wel :D ---- even forum bekeken van werchter zelf, doen we gewoon mensen geen kaartje kopen als ze OV hebben. misschien nog maar even navragen van de week |
Citaat:
|
nog even over de trein, op de site van de ns staat bij de route dit:
09:03 Roosendaal 09:06 Roosendaal(Gr) 09:32 Antwerpen-Berchem Roosendaal (Gr) staat neem ik aan voor grens, dus dan hoef je toch maar tot daar te betalen (aangezien ik geen OV heb). En tja, Glastonbury http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl...bury/img/2.jpg |
Citaat:
Al een vervanger voor The Mars Volta bekend? |
Citaat:
|
Op het werchter-forum zijn ze de mensen ook al bang aan het maken met straffe maatregelen voor de woensdagavondkomers.
Kloteregels. Iig. Overmogen is het zover, nog mensen die woensdagavond vertrekken? |
Citaat:
Dat ze gewoon degene die woensdag willen komen op een camping toelaten maar niet noodzakelijk de dichtste. Er zullen er wel heel veel oneens mee zijn maar wat ga je dan de volgende jaren doen? Al op woensdagmorgen komen? |
ik ga gewoon donderdag lekker vroeg :)
|
na Kaiser Chiefs, The Mars Folta, Sum 41 en Kasabian zegt nu waarschijnlijk ook Ryan Adams af
:( :( :( :( :( :( :( |
Citaat:
mijn zeker-te-bekijken-lijst slinkt zienderogen |
Citaat:
|
Mja, vroeger dan woensdagavond gaan we ook niet, al viel dat vorig jaar ook al tegen...
Maar het is een traditie geworden, en wssl ook om nog een beetje goede plaatsen te hebben. Verder vind ik het best wel prettig om een avond ervoor al te zijn en dan al voorpret te hebben. Als de rest donderdags zou vertrekken, hobbelde ik er wssl ook gewoon achteraan. We zullen zien. En natuurlijk, examens zijn voorbij, mensen krijgen vakantie, Werchter en het gaat weer regenen. Het zal ook eens niet. |
Citaat:
He fuck zeg. Ze moeten nu echt met goede vervangers komen anders ga ik nog balen dat ik een kaartje gekocht heb...(ok overdrijven is ook een vak). Moet je trouwens echt zo vechten voor een plekje op een goede camping? In 2003 waren we er donderdagmiddag 2 uur of en was er nog onwijs veel plek op de A2. Dit jaar eerder afkomen? |
Citaat:
edit: en zn concerten na Werchter in Duitsland ook :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
Klote dat A8 dit jaar parking is, op zich is dat daar best relaxed, je hoeft gewoon over A1 te lopen en het is klein en rustig... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er iemand, hier op dit forum, die alleen op vrijdag naar werchter gaat?
|
Citaat:
|
Argh.. al die afzeggingen (n)
Die Glastonbury foto's :D Maar Werchter-weer is ook niet meer al te geweldig in de voorspellingen geloof ik.. |
Citaat:
En het weer :( Ik wil geen regen! |
Maar zo erg is het toch ook niet om 20 minuten te lopen naar het festival terrein?
Vorig jaar Werchter ook gedaan, met Pinkpop gaan we ook altijd bewust op B zitten, is ook 20 minuten lopen. Ik vind het niet erg om niet op een A camping te zitten :) |
Ryan Adams ook niet meer....
Wegens een oorontsteking bij Ryan Adams vallen er steeds meer komende tourdata van deze artiest weg. Werchter heeft nog niks bekend gemaakt, maar op de website van deze artiest is in het tourschema al te zien dat ook Werchter niet meer door zal gaan. (festivalinfo.nl) nou, moeten ze wel met goede vervangers komen |
Citaat:
En het weer....ik zie echt tegenstrijdigen weersverwachtingen. Blijft spannend. Heb er echt onwijs veel zin in al! Ik ben echt zooooo nieuwsgierig naar de vervangers! |
Jezus, die line up. :eek: :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interpol verschuift naar zaterdag naar 21.05 u. in de Marquee dus het "lege" uur komt nu laatst te staan. Dit kan wijzen op oftewel een relatieve topper die de boel gaat afsluiten oftewel een dj-set (waarbij 2 Many DJ's zwaar kanshebber zijn, vanavond maar met bijzondere aandacht naar hun op Stubru luisteren, eventueel Felix Da Housecat?).
|
Ryan Adams staat nog altijd geprogrammeerd, dus zou me voorlopig nog geen zorgen maken :)
|
Citaat:
Daarnaast riep hij ook op mensen vandaag niet naar Werchter te komen. Dinsdag, wie vertrekt er nu al, ach... |
Citaat:
|
ik wil NEW ORDER en KRAFTWERK zien. hoe duur is een kaartje voor één dag? :confused:
|
Citaat:
anders 52 euro voor de dag die jij wil zien (morgen dus) *grijnst nog even naar zijn combiticket* |
Ik ga er morgen ongeveer zijn om 12 uur, schat ik. Om hoe laat komen jullie aan?
Citaat:
|
morgen 11 uur rijden we aan (y) ik heb er zin aan, zo ff mijn tas inpakken.
|
Ja, dat moet ik ook nog doen. En ik begin altijd te stressen dan want ik krijg nooit alles erin wat ik wil meenemen enzo :| (n) :rolleyes:
|
maar daar ben je een vrouw voor.
|
Het paste gewoon in 1x allemaal in mn backpack :cool:
We pakken morgen om 6.45 de bus, zijn we om 9.30 in Leuven.. Is het goed geregeld met bussen vanuit Leuven naar Werchter, of moeten we op lange wachttijden rekenen? |
ben morgen om 10.20 in Leuven, dus hoop rond 11.00 bij de camping te zijn. Alleen heb ik geen idee hoe ik al mn spullen moet gaan dragen...
|
a) bussen zijn zeer net geregeld
b) elk jaar zijn er verontrustende berichten dat je deze avond niet op de camping kunt en elk jaar laten ze iedereen er weer op dus het maakt gene ene fuck uit c) zijn campings nu echt zo ontzettend belangrijk? Of je nu op A1 of A2 staat... Ik krijg iets van al die mensen die er steevast over liggen te zeuren grrrrr (n) |
Jeetje wat gaan jullie vroeg (nou ja in vergelijking met mij dan..) .. ik heb om half 11 nog een laatste les :eek: :( :mad: dus ik kan pas 's middags vertrekken rond een uur of 12 vanaf DH HS.... hmm.
|
hmm..doe ik het niet voor
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |