![]() |
Wat draag jij
Wat draag jij deze zomer op 't strand/buitenbad? daarmee bedoel ik dus badpak? bikini? tankini? string? niets? of gewoon kleding? Of ga je niet naar het strand/buitenbad? Waarom niet? En een plaatje zou leuk zijn ( behalve als je naakt bent naturalemente)
|
zwembroek, liefst een lange..
|
Bikini
|
Een groene bikini, eentje met zon kort broekje..
|
Bikini een simpele zwarte, whoei ik heb zin in vakantie :):)
|
een grote harige groene dildo natuurlijk
|
bikini
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euhmm lange zwembroek
|
Citaat:
|
Eh, over het algemeen gewoon een zwembroek?
|
bikini
een donkerpaarse met een felroze rand, pas gekocht. |
Citaat:
|
hmm
ik heb een bikini en een zwempak bikini= van speedo = saai = wit bovenstukje, zwart broekje zwempak= van adidas = saai = een soortig grijs met zwart randje WOOOOOOOOOW wat ben ik saai :P :D :o |
bikini
|
Een bikini met palmboompjes :D.
|
speedo's
|
bikini, ik heb nu een blauwe en een oranje met een rood randje :)
|
Bikini..
Heb ff geen plaatje.. En al helemaal geen plaatje van mezelf met die bikini aan.. :p |
bikini met broekje en topje.. zwart emt ene donkergroen randje
|
Boxer zwembroek... (met speedo eronder :cool: )
|
Citaat:
[ontopic] en ik draag een afgeknipte spijkerbroek [/ontopic] greetz Flamez |
bikini
|
lange zwembroek, rood met een blauw/wit streepje
|
Bikini op het strand en in het zwembad een tankini :)
|
Citaat:
|
Bikini. Ik wil eigenlijk een tankini, maar die broekjes zijn zo ontzettend hoog uitgesneden, dan heb ik nog liever mijn buik bloot dan mijn billen bloot *loopt hier met een traumaatje rond en zou het liefst een duikerspak aanhebben bij het zwemmen*
|
ik ga niet naar het strand/buitenbad, maar als ik zou moeten gaan dan doe ik gewoon mijn zwart roze bikini ding aan
|
bikini
|
bikini
|
Citaat:
http://a1145.g.akamai.net/f/1145/200.../15506_lg2.jpg http://www.bestswimwear.com/pandulce...P1017P1099.jpg http://www.bestswimwear.com/pandulce...P1147P1198.jpg :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
een tankini met een driehoekjes-bovenstukje in dezelfde kleur (blauw met witte soort golven ofzo erop)
|
een blauw geruite bikini..
(maar ik ga op zoek naar een nieuwe) |
zwembroek, foto volgt
|
Bikini's, in alle kleuren van de regenboog. :cool:
|
euhm gewoon badpak,maar eigenlijk wil ik wel een bikini,voor mijn buik te laten bruinen :cool:
sry als dit een beetje ijdel klinkt :D |
Citaat:
van jou had ik ook nix anders verwacht :p |
een roze wollige bikinihttp://www.jetedesign.com/furdots.jpeg
|
Bikinie :)
|
Ik ben allergisch voor het strand/zwembad/meer en dat soort dingen... alledrie de elementen dragen dikke duitsers met zich mee, daar komt bij dat ik absoluut NIET bruin wil worden en watervrees heb....
|
|
Citaat:
|
Uhm, meestal een bikini. Ik heb er 2. 1tje met een driehoekjes bovenstukje, hij is roze met bloemen. En 1tje met een gewoon bovenstukje, die is gifgroen met legergroen.
Heb ook nog een heel mooi zwart badpak van Mexx, maar die doe ik alleen aan als ik echt alleen ga zwemmen, en niet ga zonnen :). |
word je in een tankini niet irritant bruin? ik bedoel zo'n streep over je buik is niet echt mooi te noemen.
|
hmzzz k ga niej overdag naar t strand of zwembad, hou der niej van....
maja als ik zou gaan zouk toch wel een tankini nemen denk k, das wel liev.... |
Boxer-zwembroek.
Van Nike, Protest of Simmer. |
bikini!!!
ik heb een "gewone" felroze met een randje met allerlei kleurtjes om in te zonnen en een tankini met licht- en donkerblauwe bloemen, voor het zwemmen, zo's hemdje raak je namelijk veel minder snel kwijt!!! |
ligt eraan waar ik ben en wat ik bij me heb.
onverwachts strandbezoek: mijn eigen of geleende boxer en iets erboven buitenland: enkel broekie in binnenland of ergens waar ik bekende tegen kan komen: bikini maar eigenlijk heb ik een hekel aan het strand |
Citaat:
Als een groep vriend(inn)en wil zwemmen, ga ik wel mee. Maar ik zal het nooit uit mezelf doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |