![]() |
Live DXM verslag
Eejz,
Ik las veel over DXM en ik ga het nu proberen. Ik heb Dampo bij droge hoest gekocht in de vorm van hoestdrank. Ik ga dat flesje opdrinken en om het half uur een paar regels typen wat er gebeurt. ____________________________________________________ 16:30: Ik begin met het drinken van het flesje en het is heel erg vies :eek: Ik giet het wel even over in een fles en vul deze met cola. De vieze smaak blijft maar ik drink door. Lazlow |
17:00
Ik voel me heel loom en heel licht in m'n hoofd. Ik heb 3/4e flesje opgedronken want d\toen was ik t al zat. Ik heb geen idee in welkm stadium in kom t zittwen want ik kan nu echt neit met een rekebmachine omgaan/. Ik weeg 58,5 kilo en in het flesje zit 300 ml DXM. Ik heb net een sigaret gerokt en ik merk nu dat m'nj typen achteruit gaat. Ook ben ik erachter gekomen da ik nog niets heb gegeten cvandaag! Ik voel ,me best wel goed maar ook zxwaar vaag tegelijk. IS het zo dat deze effecten veel gebeuren bij mensen die DXM gebruikenb na eren half uur? Ik ga nu gfijn lezen want ik snap er ff niets meer van/. Lazlow |
ja, dat is gebruikelijk.
|
Hahahaha, meesterlijk :D
Fok het koningshuis en tv, ik ga bovenop deze livereportage zitten! Aangezien ik er gister achter ben gekomen dat ik al mijn tentames en hertentames heb gehaald (en dus alleen mn project nog hoef op te kalefateren) ga ik miss ook maar n flesje halen deze week. Afhankelijk van het vervolg van dit topic..... |
Hij's een paar minuutjes te laat... of hij is iets heel langs aan het typen.
DXM ga ik binnenkort ook nog doen, wanneer ik op kamers zit. Ik volg in spanning Lazlow. ;) Have Fun. |
Citaat:
Wel geniaal dit trouwens :D. |
Ohoh ik ben echt vergeten te tuypen.
Ik zat lekker op de playztation2 te k;looien toen ikeraan dacht dat ik nog moest posten. Ik maak nu hele vage bewegeingen en heb het gevoel dat ik spastisch ben en de hardcore die ik nu draai klijnkt echgt superkut. Echt saai terwijl dit toch mijn fav oriets nummer uis! Ik hallucineer tniet maar ik, ben wel lekker aa het space in mezelf. Ik heb het gevoel dta ik xtc ophegb en paddo's zo'n gevoel. Ik ga nu ff ee peuk roken anders wordt ik gke! Lazllw |
Citaat:
Als je naar de Etos gaat moet je even kijken, ze hebben daar iets van Dampo en nog een ander merk (ik dacht Daro zoals de capsules), je moet even goed bestuderen hoeveel mg DXM er nou echt in zit want die verkoopsters die weten dat zelf niet goed, en op die flesjes staat het niet handig vermeld (dan staat er bv. bij de ene hoeveel mg/ml en bij de andere hoeveel mg/5ml, erg misleidend enzo). Ook is er daar een merk (Dampo was het dacht ik) dat alcohol gebruikt om de smaak een beetje te verbeteren. Alcohol en DXM gaan niet goed samen, maar bij die Dampo had ik er niets van gemerkt. Maar als je zekerder wilt zijn moet je eentje nemen zonder alcohol dus. :P |
oja en ir de nari ofzo,
n9iet zo'n flesje nemen want het is godsgruwrelijk smerig tenzei je t vermengt met cola! Het is wel gafa maar ik, hegb een gigantischge hgonher! Lazolow |
OOooooh fuck dit is niet normaal meer!
Ik liep net de trap op en ik dachy kats dat ern geen einde ana kwam. Ik voel me nu heel erg aangeschioten en ikm ben het nu wel zat :p Lazlow |
Vet jong
jammer voor jou en gelukkig voor ons duurt je tripje nog wel ff ;) Als t niet meer voor je plezier is, doe het dan in naam van de wetenschap en blijf hier loggen svp.... |
Ik doe hget in naam vban de wetenschap!
Maar ik vbrtaag me agff (denjkt ny godverdomme over hoe,m klote ijk type) Ik voel me evcht goed aangeschoten en Laat maar zitten want ik voel jme chtrr vaaaaaaaaaag! Lazlow |
18:32
Ikj beginnu erg te draaien nadatyg ik was gevallen net! Ik ga nu sigaret roken en oz lekker etn. Lazlow |
smakelijk.
|
Whahahahahahahahahahahahahahaaaaa.
Dit is echt geniaal. Ik ga zo maar een biertje pakken en dit een beetje volgen. Eigenlijk is het nu nog helemaal niet zo'n gek idee om een dikke joint te gaan roken :s. |
hehe lol, straks effe checken of er weer iets staat.
is het nou eigenlijk ook slecht voor hartslag e.d.? |
mmkay, van de week maar weer'ns naar het kruidvat ofzo, ik krijg hier spontaan zin in DXM van :D
|
Mooi dit, zit je bij je ouders aan tafel te eten..
|
Ik rookte nmey een peuk uit 't raam en ik zag kats het hete raan trillen!~
Ik ga nu lezen wasnt ik trek t ff alllemala niet meer :p :p :p Lazlow |
*ziet nu datum pas
en het is live :D :cool: |
Ok ik ga nu \eten.
M'n ouders zeiden net dat ik heel blekem ben maar ze weten dat ik gisteren teveel gedronken had. Ik v\oel me duizelign enw ik heb de hele tijd de neiging om m;'n hand in de lucht te steken. Net tijdens het lzen werd alles wazig enzpol.. Ook had iik gigantische jeuk aan m'n tenen en dat was niet porettig wnt dat wou niet wega! ] Lazloq |
wat bedoeld ie toch met 'kats' ¿??¿
arm jochie... dat denk, ach hoestdrank zal wel niet zoveel gebeuren :) en nu voelt ie zich brakjes |
Citaat:
:D. |
dit topic ga ik vanavond nog wel ff volgen. Hij heeft een flinke 2de plateau trip, kan nog wel eens een 3de plateau trip worden en die zijn heftig
|
Project: DXM
Proefkonijn: Lazlow Aanvang: 26/6 - 16:30 ---------------------------- Literatuur: > Handleiding > DXM (by wann) - achtergronden en ervaringen DXM (by passport) - dialogen, waarschuwingen, ervaringen en discussies DXM (by crenshaw) - van alles wat, linkjes, weetjes en achtergronden |
Citaat:
Het wil min of meer iets betekenen als 'heel erg' als ik het me goed herinner. 'Ik ben kats moe' enzo. |
Ik vond het ook wel veel op het gebruik van het limburgse 'ram' lijken voor een typo
-- wazig zijn en spreektaal typen dus :D |
Ok ik ben geestelijk weer nuchter emaar lichaamelijk ben ik echt vaag.
Ik heb lekker gevoetbalt en ik zag allemaal beestjes op m'n schoenen enzo maar dat waren kleine blaadjes :D En kats is idd Twents want ik kom uit Twente. Het heeft wel een lekker na-roesh maar je wordt er wel moe van. Ojah en voor degeen die iets zei dat er weinig zou kunnen gebeuren omdat het maar hoestdrank is: Neem het zelf maar eens en kijk wat er gebeurt! Nawoord: Ik ga dit niet weer doen want het is afschuwelijk vies maar het gevoel is wel fijn :) Lazlow |
Drie-en-half uur en dan weer geestelijk erbij na een 2e plateau?
netjes (?) |
opmerkelijk dat je nooit bent vergeten lazlow erbij te melden aan het eind van je post (y)
|
Ik nam altijd dampo capsules. 30 capsules slikken is beter te doen dan die hoestdrank troep. Maar ik zie het de laatste tijd niet meer in de winkel staan. Is het uit de handel genomen ofzo?
Oh, en ben je niet wat jong om DXM te nemen? Het is niet 'maar' hoestdrank, DXM is één van de meer schadelijke drugssoorten, veel schadelijker dan een xtc-pilletje bijvoorbeeld. |
Ik ben nu ook weer helemaal lichaamlijk in orde.
Khad een wat trage motoriek. Ik wist trouwens niet eens dat het slechter dan XTC is maar het zou best kunnnen want de uitwerking van DXM is ongeveer hetzelfde als dat je XTC hebt geslikt. En ik vergat idd niet steeds m'n naam eronder te zetten maar dit doe ik altijd standaard dus doe ik dat vanzelf ;) En ik heb nog 1 vraag. Wordt DXM onder drugs gerekend? Lazlow |
Citaat:
|
Citaat:
Drugs (engels woord he) betekent nog immer medicijn in het nederlandsch. De meeste drugs die op dit forum besproken worden zijn echter niet o nauwelijks als medicijn (als in medisch gebruikt) te omschrijven. Vaag en ondoeltreffende term dus, drugs. |
nou als ik jou verhaal zo lees, dan lijkt het in de verste verte nog niet op xtc, maar ja ik heb er geen ervaring mee.
|
Citaat:
Hahahahahaha |
Welke sufferd gaat dan ook hoestdrank drinken als je in nederland van die heerlijke capsules hebt :D
|
omdat het bijna nergens meer is te vinden :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuck, ik heb hier en flesje, maar daar zit geen Dampo in.. :(
|
dampo is een merk...
|
Jup, DXM bedoel ik.
|
dat zit in de meeste hoestdranken in NL niet.
|
Hmm, ga morgen dan maar even langs de apotheker voor die capsules..
|
dampo droge hoest (Y)
|
jup (y)
|
Citaat:
|
ik vind dxm maar saai en geestvernauwend ipv leuk en geestverruimend.
|
Worden nu voor de gelegenheid alle oude DXM topics geupt :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |