![]() |
zelfbruiner... zwemmen?
kan dat? of gaat het dan helemaal lelijk worden ofzo, als je selftanner gebruikt maar daarna gaat zwemmen, maakt het uit of het in het chloorwater is of in de zee? wat er bij selftanners gebeurt trouwens is niet dat je meer pigment krijgt maar dat je eiwitten bruingekleurd worden. dus jaah wel of niet doen, kheb geen zin om helemaal als een witje te gaan zwemmen maar kheb ook geen zin om dalijk overal lelijke vlekken te krijgen
|
Citaat:
|
Heb ik gedaan. En nee, staat er niet. Er staat alleen hoe je het op moet brengen en wat je niet met de fles moet doen (niet in brand steken etc.) + ingredienten. Er staat niks over zwemmen.
|
Citaat:
zoeken op merknaam + naam van het product en voilà. |
als je het opsmeert moet je paar uur wachten voor je gaat zwemmen, daarna maakt het niks meer uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als dat spul in contact komt met chloor krijg je brandwonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er niets over in de bijsluiter staat neem ik aan dat het gewoon kan. Had het niet gekund, dan hadden ze het wel in de bijsluiter gezet. (Er staat vast ook niet in wat je wèl met de fles moet doen (behalve dan misschien koel bewaren oid).)
|
Oke, dank jullie wel!!!!! :d
|
In laten trekken (dat staat geloof ik ook op zo'n bus) en daarna kan je alles doen wat je wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |