![]() |
lekkerste ska-songs
Wat vinden jullie de lekkerste ska-song op dit moment?
|
skaapen neuken
|
pfoeh
Momenteel luister ik erg veel naar Skatalites, The Specials, Toots & The Maytals, The Pioneers en Desmond Dekker.. maar om al die goeie nummers op te gaan noemen.. |
Ska sucks
|
Citaat:
|
Bijna alles van Mala Vita is leuk.
|
OC Supertones
The Electrics (Y) zit een boel goeie ska bij |
nul.
|
Citaat:
|
ska is voor regenboogelfjes
|
skatalites specials desmond dekker inderdaad
|
skanker
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Farse - Hopskotch
Skankin' Pickle - Gas in my car Aquabats Alles zo'n beetje The Porkers idem.. |
Citaat:
|
Ska sucks. ska revival isn’t cool you stupid fuck.
The bands are only in it for the bucks. And if you don’t believe me you’re a schmuck. But the trend will die out with any luck. Yo ho. yo ho. Rudy, a message to you rudy, a message to you rudy. Fuck you rudy! |
goed nummer :D
die van aaa in ieder geval |
dance hall crashers
|
Stranger Cole + Ken Boothe - Arte Bella
Tommy McCook - Rocket Ship |
Nas Drovje, zitten teminste ook nog wat andere stylen in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ska maar vervelend al ging ik er wel een keer op 'dansen' op Lowlands maar toen was ik dom en dronken :(
|
Vervelend.
|
Citaat:
|
crack rock steady van chocking victim (y)
verder vraag ik me af hoeveel mensen hier claimen dat ze ska kut vinden en het toch veel geluisterd hebben |
Citaat:
|
Tokyo Ska Paradise Orchestra - Lupin III
|
Citaat:
|
Citaat:
Reel Big Fish Goldfinger Suburban Legends Forces of Evil |
And The World Is New van Save Ferris blijft ook een heerlijk ska nummer natuurlijk.
En eigenlijk alles van Skavoovie and the Epitones is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. |
mr.review is en blijft ook geniaal.
there's a voice from the shadows, oh safe from where it can not be seen, it's inflammatory words hit target, until division takes command of this street hoewel dat af en toe aanwezige nederlandse accent in die gast z'n engels soms wel irriteert. |
Ska-P (y)
|
Jaya the cat :cool:
|
Citaat:
(y) + Mighty Mighty Bosstones blijf ik ook vet vinden. Jaya The Cat :( |
Citaat:
|
Citaat:
enige ska-bands die ik wel s luister: slackers DHC en dan heb je t wel gehad |
Citaat:
|
jawel
|
Citaat:
|
ik heb echt een hekel aan Ska ....... en dat skanken is helemaal dom .......
|
Citaat:
|
Citaat:
Waaaant een mening hoeft niet alleen positief te zijn. De TS vroeg: 'Wat vinden jullie de lekkerste ska-song van dit moment?'. Afgezien van de nogal maagomkerende woordkeuze, is dit dus inderdaad niet per definitie een vraag die beantwoord kan worden met 'ja' of 'nee'. Het veel gehoorde antwoord was: 'Ska zuigt', oftewel, 'Geen'. Geen reden om weg te blijven dus. |
Suburban Legends is ook vet trouwens
en Taj Motel Tro is geniaal. Hun nummer over Darth Vader is geweldig. http://myspace.com/ttmt daar valt wat van ze te luisteren. Voor de liefhebber :) |
Citaat:
Ik vind Ska gay en overrated. Het is monotoon en saai, en klinkt gewoon irritant. En dat skanken ziet er ook zooo lomp uit. Ik vind ska maar meisjesmuziek :cool: |
meisjesmuziek nog wel. ik krijg bij het woord 'ska' meer visioenen van vadsige jongetjes in skatebroeken die dansen als een aap die een banaan ziet
|
Citaat:
ontipoc: ik luister nog steeds veel Slackers en ook wel wat Chris Murray |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |