![]() |
waarom gebruik jij drugs?
nou?
|
de stemmetjes
|
ik word gedwongen door mijn overbuurman.
:rolleyes: omdat ik 't relaxt vind, duh. |
fijn gevoel hae
lazlowwwww |
Euh..
Het moet. Van de kaboutertjes. In de tuin. Die kijken me aan en die zeggen: "Kom op.. je kan het.. steek die peuk op.. DOE HET VERDOMME". En dan kan ik niet weigeren. Het is heel ernstig. Ik heb al geprobeert ze weg te gooien, maar het kan niet, ze komen maar terug. 10 kleine kaboutertjes.. Die me dwingen.. elke dag.. om te roken. Jep. |
Omdat het chill is.
|
Citaat:
|
En door dit topic heb ik besloten om het mooie beetje wiet dat ik laatst tegen kwam op te roken. Damn dit forum is echt slecht voor de jeugd van tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenminste.. Dat heeft Niek ooit met mijn pakje gedaan, toen die geen tippies had. Dat was trouwens.. op de avond dat wij naar Je Moeder waren en we een joint wilden roken. Later bedacht ik me pas dat Little Nemo himself/bandleden natuurlijk geen tippie voor ons hadden gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn aanstekers jatten ze altijd. En ze houden expres mn peuken thuis. Maar nu ga ik eten. |
Citaat:
|
omdat het kan!
|
en alles wat kan doen we!
|
volgens mij allemaal stoned hier.. nog geen normale reden gehoord.
|
stond zijn doe ik al jaaaren niet meer aan..
maar wat is nog een betere reden dan dat je het gebruikt voor het leuke, fijne, lekkere, maffe etc? gewoon dus voor het gevoel wat je versterkt, opwekt (zoals al ergens stond) |
ach, dat is eigenlijk wel een goede reden.
|
Citaat:
"omdat het kan" en om te ontsnappen aan de eeuwig harder wordende realiteit, ahum :rolleyes: |
blowen, omdat het een gewoonte is geworden.
Harddrugs, omdat ik dat gewoon relaxed vind om te doen. |
Ja,... bijna alles wat hierboven gezegd wordt.
Behalve dan die kabouters, op een of andere manier zijn het bij mij gnomes. :o |
Citaat:
|
Zeker niet (n)
Maar ze gaan niet weg. |
Waren d'r hier maar kabouters. :( Ik heb een draak in m'n kast.
|
Het leven is saai en doelloos, met drugs doe je nieuwe ervaringen op die je anders nooit zou beleven.
|
Citaat:
|
Citaat:
lang wakkerblijven helpt btw ook wel, uurtje of 36 niet slapen levert ook hallucinaties op |
Citaat:
|
moet je nog wat langer door gaan, pep versterkt het, maar ook zonder krijg je leuke para dingen. struiken die in de verte op mensen lijken die je aanstaren (Y)
|
Dope shizzle dat pep. Dat zou iedereen moetten gebruiken dan zou de wereld er vast heel anders uit zien.
|
mwa valt wel mee eigenlijk, maar de voordelen wegen altijd op tegen de nadelen valt me op
|
Dat is meestal als je iets gebruikt. Als je de nadelen meer vind opwegen dan de voordelen zit er ergens iets niet goed in je hoofd als je het toch gaat doen.
|
Citaat:
|
Omdat ik het zo lekker vind ruiken.
|
Omdat ik 't relaxed vind
...en de stemmetjes. |
:d
|
ik vind het stoer :cool:
|
imago ... je kan niet in een wannabe harde band spelen zonder drugs te gebruiken
en om in slaap te vallen in een bus met 6 stinkende personen erin en om relaxt tric trac te kunnen spelen enzo |
Doordat ik een relschopper ben. Mijn pappie en mammie vinden het niet goed, daarom pest ik ze door het te gebruiken.
|
Omdat het lekker is en omdat sommige drugs mij helpen beter te studeren en me beter te concentreren.
|
Omdat ik anders niet kan lachen om de grappen in dit topic
|
gebruik even de zoekfunctie als je het echt wilt weten
|
om indruk te maken op de kippen
Citaat:
|
omdat het me een stoere vent maakt! want drank en drugs zijn stoer!
|
Ik heb nog geen overtuigende reden gevonden ( voor de drugs die ik doe) om het niet te doen :o :p
|
nieuwsgierigheid
plus dat ik het interessant vind om te kijken wat bepaalde stoffen met me doen en dat ik zonder bep.drugs niet een hele nacht achter elkaar kan dansen/.../zonder dat ik in slaap val :| |
peer pressure :o
|
Daarom.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |