![]() |
Lievelingsdier
Hey
Wat is jouw lievelingsdier? En waarom? Wat vind je er zo mooi aan of juist niet? |
Honden, en dan niet die iniminie-opdondertjes, maar iets meer hond dan dat :p Ik weet niet waarom, maar vanaf ik heel klein ben is dat al mijn lievelingsdier, gewoon een gevoel.
Ik ben trouwens gek op heel veel dieren, maar een hond heeft toch iets speciaals :) |
Een koe, mooie vacht!
|
Ik ga toch voor de kat. omdat ze zo eigenwijs zijn, ze stinken en kweilen niet zo als honden. Je hoeft ze niet uit te laten. De kattenbak verschonen vind ik niet zo heel erg.
|
Mijn konijn (ja, specifiek de mijne). En katten vind ik ook leuk.
|
mijn goudvissen want ik kan al m'n problemen bij ze kwijt en ze luisteren zo goed naar me :)
|
Zeker weten honden,we hebben altijd honden gehad maar nu wonen we in een bovenhuis dus moesten we ons hondje wegdoen :(
|
Hmm ik heb eigelijk niet echt een lievelingsdier. Ik ben nog het meest gek op koeien, paarden en hamsters. :confused:
|
Katten. :) Ze zijn eigenwijs en eigenzinnig, ze gaan hun eigen gang en doen niets tegen hun zin in. Ze kunnen heel de dag heerlijk opgerold liggen te slapen en dan opeens helemaal door het dolle heen door het huis heen rennen. Je kunt met ze spelen (als ze daar zin in hebben ;)) en erg om ze lachen, maar ze kunnen ook heel vertederend zijn. :) Ik vind katten helemaal mooi, maar de voorpootjes en de kop vind ik het mooist. :)
|
Katten --> de eigengereidheid spreekt me erg aan <333
Cavia's -> bijzonder maffe dieren, ben er helemaal verzot op! Verder heb ik een koeien-tic :) |
Poolvos
die is gewoon mooi |
Hond, zeker weten...Geen kleintjes, maar boven de 50 cm ofzo...heel lief:) of groter natuurlijk! 1 van onze honden is 66 cm..:D
|
een kat; eigenwijs, lui, grappig en mooi.
|
kat ^-^
|
paarden (y)
|
Vlinders:)
|
Geen, voorkeur voor vooral reptielen, honden en paarden maar de rest vind ik ook leuk :p
|
Citaat:
|
Nja heel erg specifiek vind ik een dalmatiėr het tofst enz (met voorkeur die van mij dan :d )
En verder vindt ik de meeste honden ook wel tof hoor :d |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |