![]() |
Koelkastpoëzie
|
Citaat:
Maar tuurlijk wel gaaf dat je ook zoiets doet, en natuurlijk het feit dat je weer is iets post na zo'n 4 jaar stiltje. Foei. Edit: en wat te makkelijk ja. |
Citaat:
En ik vind hem nog best wel leuk eigenlijk, maar wel érg makkelijk. |
Een beetje makkelijk ja.
|
Te makkelijk? Je zou eens moeten weten hoe lang Halo en ik bezig zijn geweest voor het eindelijk lukte :o
Ok, ik vind 'm ook wat simpel :| Waarom zit er een stippellijntjesrechthoek om de s? |
leg uit.
|
Citaat:
Citaat:
|
hmm simpel, gemakkelijk. Ik kan er wel mee inkomen. Maar voor mij als dom amateurtje is het fantastisch om zulke dingen te maken. Ik vind het echt leuk om hierover na te denken en mijn gedachten uit te werken, ook al is dat vaak heel simplistisch, misschien wel zelfs lelijk.
Dat van die stippellijntjes was echt een foutje. Omdat het programma waarmee ik het heb gemaakt crashte als ik het probeerde op te slaan, moest ik er een screenshot van maken. Daarvan zijn die stippellijntjes het resultaat. Maar het staat nu wel voor wat, die imperfectie :P;) |
Ik denk telkens dat ik kotelet zie staan :o Nu zit dat ook wel in een koelkast...
|
Ter aanvulling van m'n reactie. Nu ik er over nadenk, het is wel simpel en gemakkelijk, maar het idee van die koelkastmagneetjes ed is wel iets wat ik nooit zou hebben bedacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap 'm niet. en als er niets te snappen valt, dan snap ik 'm nog minder.
|
Citaat:
Wat je er wel van kan leren is dat meer mensen dit moeten proberen, misschien is het een gaaf idee om over een poosje (als al die 100.000 blaaat topics weg zijn) een speciaal topic te maken voor zulk soort poezie? Daar kan je dan je probeersels posten (zoals in korte gedichten topic) maar ook, erg belangrijk, elkaar helpen ermee en de mensen die er wat ervaring mee hebben kunnen dan mss een stuk erover schrijven oid? |
Citaat:
het enige wat volgens mij aan dit gedicht te snappen valt, is dat de letters koelkastmagneetjes voorstellen. Koelkastmagneetjes op een koelkast, die het woord koelkast (kunnen) vormen. |
Citaat:
|
Het zijn er welgeteld 6 van de in totaal 55, niet zo miepen.
chat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |