![]() |
Meest kansloos
Wie is de meest kansloze beroemdheid ooit?
En waarom? Paris Hilton. Ze is dom, lelijk en weet absoluut NIET wat ze met haar leven aan moet. Nou jullie. |
hmmm, ik ga voor Georgina
|
Citaat:
Jah, ze is ook dom, lelijk en weet niet wat ze met haar leven aan moet. :p |
Citaat:
|
Helemaal gelijk. (y)
|
bijna alle BN-ers.. om de hierboven genoemde reden dus.. en vooral alle soap acteurs/trices :o
|
Paris Hilton, Georgina Verbaan, Patty Brard, Emile Ratelband.
|
De gehele Friends-cast. Stelletje humorloze kloteyanks.
|
Jennifer Aniston is <3 :(
Ik heb een hekel aan Jan(tje) Smit. Omg, hoe kan hij met een stalen gezicht zulke wandrochtige liedjes zingen. |
Jan Smit is alleen wereldberoemd in Volendam, dus die telt niet. En ik ben gewoon allergisch voor slechte Amerikaanse comedies. Die gasten hebben gewoon geen humor, het kan bij mij echt geen glimlach teweeg brengen.
|
Citaat:
|
Wat hebben jullie toch tegen Georgina :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Die bovengenoemde lui, Paris Hilton in't bijzonder, Balkenende (enige dat die vent doet is kontkussen en proberen als een krachtig leider gezien te worden) en natuurlijk ashlee simpson |
Citaat:
|
Idols Finalisten :o (jim, jamai enz)
|
Citaat:
En de rest van de gasten die meespelen in van dat soort foute comedies. |
Citaat:
|
Citaat:
Volledig akkoord (y) |
Dries Roelvink en De Tokkies
|
Jorinde Moll.
|
Michael Jackson..
Alhoewel die wel vet gave muziek maakt. Lil' Kim Al die nep-rappertjes. |
alles is al genoemd :(
ohja, Jessica Simpson en Nick lachey kunnen er ook wel bij |
Ik vind ze eigenlijk allemaal niet echt kansloos, aangezien ze allemaal meer verdienen dan ik ooit zal verdienen. Dan heb je het toch niet slecht gedaan.
|
Jah, maar ook hoe ze geld verdienen.
De meeste van die personen zijn niets meer dan mediageile Celeb's. Oja, neprappers zoals 50 cent, Ali B en Brace.... *KOTST |
Blof, Postmen, Anouk, De Dijk, Kane, Golden Earring en de meeste andere Nederlandse Muzikanten. 100% afschrijfbaar.
Dan natuurlijk ook nog alle rappers, rockers en house dj's. |
Mensen die bekend zijn omdat hun man (of vrouw) rijk is. Die zelf eigenlijk niets kunnen en ook niets doen. Maar die op een of andere manier toch overal te zien zijn op rode lopers en bij slechte televisieprogramma's op SBS6.
|
Citaat:
|
Ach, mensen kansloos noemen terwijl je zelf nog helemaal niets bereikt hebt (of iig niet meer dan die mensen zelf) is zowaar het toppunt van kansloos zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ali B. en Brace. Dat waren toch die gasten van DIE LEIPE MOCRO FLAVOUR? :rolleyes: (n) Dan doe die maar. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdonk :mad:
|
Citaat:
|
Bush kanniet kanslozer zijn (y)
|
Citaat:
|
Paris Hilton for sure :o ..
|
Citaat:
|
Nep-rappers, zoals Yes-R, Baas B enz, lekker gangster muziek!!JAA!! :rolleyes:
Tis allemaal gewoon hetzelfde. Paris Hilton Michael Jackson Bush En ga zo maar door... |
nicole ritchie
paris hilton. nickie hilton. al die mensen uit zo reality show die gelijk denken dat ze beroemd zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |