![]() |
Afknappers?
Wat zijn voor jou de grootste afknappers op het gebied van relatie en vrienden?
Voor mij zijn dat; slechte hygiëne als hij of zij overduidelijk mijn interesses niet deelt mensen die alleen over zichzelf kunnen praten opdringerigheid, botheid en domheid en nog veel meer waar ik zo niet op kan komen. Nu jullie (y) Graag met voorbeelden. |
onbetrouwbaarheid, domheid, teveel kletsen
|
Ik vind dat mannen geen bratwursten mogen eten :(
|
Domheid, dat absoluut op nummer 1. Kortzichtigheid gaat daarmee hand in hand, natuurlijk. Racisme, discriminatie e.d. is ook not-done. :nono: Gekleed als breezah-slet maak je ook geen kans. Graag normaal gekleed dus. Verder ook: slechte hygiëne, kinderlijkheid (dan bedoel ik all the time, en niet eens af en toe een uitspatting) en asociaal gedrag. Vast nog wel meer, maar daar kom ik dan nog wel op terug.
|
Citaat:
grootste afknapper: een chronische negatieve ingesteldheid |
Oh ja, een vrouw die bier drinkt uit een fles. (n) Eigenlijk 'mansvrouwen' in het algemeen. :nono: Een vrouw moet lekker vrouwelijk zijn.
|
liegen, kortzichtigheid, totaal andere interesses, geen oprechte belangstelling tonen, egoïstisch, opdringerig, rascistisch, onhygiënisch, onverzorgd, roken, overmatig drinken, drugsgebruik
|
Liegen, onbetrouwbaarheid, roken, onhygiënisch, onverzorgdheid, drugsgebruik, egoïsme, het hebben van totaal diverse interesses, agressiviteit, bling-bling en het gebrek aan enig intellect/niveau.
|
Citaat:
+kinderachtig doen, anderen pesten, stoerdoenerij,zweet geur hebben maar dat onder hygiene bevalt. De huistip: Be yourself and evrything gonna be alright :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Karakter: gebrek aan ambitie, domheid, weinig algemene ontwikkeling, geen toekomstplannen, geen manieren, et cetera. Gewoon proleten dus.
Uiterlijk: met zeer lelijke en/of zeer nerderige mensen wil ik niet gezien worden. |
als hij stinkt, een heel slecht gebit heeft, ontzettend dom is, liegt, als hij mij controleert en/of claimt, als we nergens over kunnen praten, als hij mij probeert te veranderen, als hij alles wat ik zeg okee vindt.. enzovoort
|
Oerwoud van onder en gebrek aan ambitie.
|
slechte hygiene/verzorging idd
niveauloosheid afspraken niet nakomen (en niet afbellen) geen rekening houden |
Citaat:
|
Oh, ik drink altijd bier uit 't flesje.
En ik rook ook nog eens shag. :cool: |
Citaat:
Op dat kinderlijke gedrag na :o Voor mij: Teveel lulle, dom lulle, over iets lulle waarvan je eigenlijk niets afweet...oftewel: dom lulle. bier uit de fles drinken (n) shag roken (n) drugs (n) Kledingstijl moet wel redelijk zijn, hoeft niet uber netjes ofzo.. zolang t geen overal is, of gothic/skater/alto kleren zijn zit het meestal wel goed. Verder moet ze een beetje dezelfde interesses delen, niet preuts zijn en ook geen slet. Op uiterlijk knap ik niet zo heel snel af... Eetgeluiden zijn trouwens ook (n) |
Kortzichtigheid, geen oprechte belangstelling tonen, egoïstisch, onhygiënisch, onverzorgd, agressiviteit, gebrek aan intellect, gebrek aan stijl. :mad:
Onverzorgd kapsel is ook vaak vrij jammerlijk, evenals stink-adem. Met een beetje zweetlucht kan ik wel leven. |
Ohja, en preutsheid is not done. :p
|
Citaat:
|
domheid
kortzichtigheid te hoog breezer en/of blingbling gehalte Totaal geen (serieus) gesprek mee kunnen voeren. asociaal gedrag drugs en/of drankproblemen lomp gedrag Niet openstaan voor onbekende dingen. dom voordoen Vrouwen die als een vent gedragen. Vrouwen die eruit zien als een vent. denken stoer te zijn als een slet gedragen kinderlijke gedrag Niet normaal Nederlands kunnen schrijven/praten. Was het wel zo'n beetje. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik associeër het namelijk met mannelijkheid, en dat gaat niet goed smaen met het begrip 'vrouw'. Dus: enlighten me . :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheten en boeren: ....
Vrouwen doen zoiets niet... |
Als hij niet in staat lijkt van de zijde van zn heilige moeder te wijken (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik heb wel een beetje een raar voorbeeld. ik had een tijd terug een vriend en dat ging al best lang niet goed. Ik stond met oud en nieuw even voor een scherm te kijken waar heel groot een concert van Queen te zien was, en ik stond een beetje ontroerd te kijken. Toen kwam hij achter me staan en verpestte het met ; 'huh, wie zijn dat nou weer'. ik vind mezelf wel een enorme aansteller, maar ik vond het nou eenmaal een ontzettende afknapper. |
Nou ja, alles wat al genoemd is, in theorie, maar uit het leven gegrepen komt daar nog bij hard to get spelen. Ik word dan eerst een week helemaal gek, ga tegen alle muren op, en dan kan-ie doodvallen. Echt, als hij te laat is, hoeft het niet meer, dan heb ik mijn gevoel al uitgezet en komt het niet meer terug.
|
Oh altijd te laat komen/afspraken niet na komen. En als normaal nederlands spreken/schrijven een probleem is(N):|
|
Citaat:
|
Domheid, stomheid, luiheid, slechte verzorging. Dat zijn wel de basis-dingen die me afknappen, natuurlijk kunnen ze nog specifieker naar mijn wensen worden ingevuld, maar 't is zo wel duidelijk lijkt me.
|
Echte afknappers zijn van die jongens die meer weg hebben van een wijf, dus met H&M oorbellen, spierloosheid, overdreven ijdel zijn, en meestal ook nog eens dun zijn (n) , dat zijn toch geen mannen meer?
En arrogantie is ook een afknapper en een heeele grote afknapper als iemand hopeloos gaat lopen doen, voorbeeld: een jongen liep steeds met mij te flirten, maar was totaal mn type niet, dus ik heb het genegeerd, toen gingtie mn collega proberen versieren, en toen die hem ook niet wou, ging hij weeeeer een ander proberen versieren. Overdreven jaloers gedrag is ook (n) als ze niet hun best doen om een toekomst te krijgen (n) Stinken (n) Soms onder invloed zijn van verdovende middelen en zich dan stom gedragen. (n) |
Citaat:
|
* onverzorgd
* roken * domme praat verkopen/plat spreken * slijmen/pushen/niet inzien dat ik hem niet wil * iemand die niet werkt/studeert en er ook geen moeite voor doet en zich heel de dag bezig houdt met voor de tv te hangen, slapen, videogames... |
Egoïstisch, alleen maar over zichzelf praten, asociaal, respectloos voor de omgeving, een mening hebben maar die niet kunnen onderbouwen (Hij zegt: Ik haat alle Turken/Marrokanen/whatever. Ik vraag: Waarom? Hij antwoord: Daarom.), discriminatie, roken, arrogantie, onverzorgd uiterlijk, permanente negatieve instellling, kinderachtigheid (denk aan: in een doos van de trap af sjeze), overdreven handtastelijkheid, verlegen (verlegen is best lief, maar hiermee bedoel ik dan dat hij open moet staan voor nieuwe contacten... Dus in de discotheek/kroeg goed in staat meot zijn om met vreemde te kunne lulle), usw, usw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik knap af op extroverte mensen en mensen die vinden dat vrouwen alleen van wijntjes mogen nippen en puntschoentjes dragen en britney luisteren |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |