![]() |
Wat is een mooie mobiel i.c.m. 1 jarig abbonoment?
Ik zoek een nieuwe mobiel, het liefst met abbonoment( 1 Jarig)
Het hoeft van mij geen hele draagbare pc/videorecorder/mp3speler/kermis-attractie in 1 te zijn. De enige eisen zijn: Mobiel -1 Jarig abbo -Niet teveel belminuten/sms (ik heb aan 120 belminuten meer dan zat, dit is volgens mij ook het minimum) -Bluetooth,camera (leuk meegenomen is video-opname/radio FM/mp3 maar dat is geen must) -het liefst onder de 20 euro p/maand Provider -Bereik hoeft niet overdreven te zijn (gewoon redelijk) -Je moet kunnen opvragen hoeveel belminuten/smsjes je nog "tegoed" hebt. Bestaat er zo'n telefoon, of weten jullie anders iets wat er dichtbij in de buurt komt? Bij voorbat dank DG |
Neem een T-Mobile abonnement met een gesimlockte Nokia 6230i, zal je niet veel kosten en heb je leuke telefoon. Er zijn niet veel telefoons gratis te krijgen bij een eenjarig abo (of je moet denken aan SonyEricsson T610, Nokia 1100, 2600 etc.).
|
motorola v3
1jaar telfort, telli voor 180 euri, per maand 25 euro voor 200min 232.00 met t mobile en dan betaal je 21.50 voor 150 min |
Mja, waarom wil je eigenlijk geen 2-jarig abonnement? Dan zijn er veel toestellen gratis. Bij KPN/HI kun je in ieder geval je tegoed opvragen met een SMSje.
|
ja maar over 2 jaar heb ik al een andere telefoon dan
en zit ik nog steeds aan het abbonoment vast. Wat is Orange Free dan eigelijk? combinatie van prepaid en abbonoment zeidne ze in de winkel , maar ik snapte er niet veel van |
Citaat:
|
OK,stel ik neem een 2 jarig abbo, is het dan min 20€ of kan je ook al voor 15 of nog lager?
|
Citaat:
Je andere vraag: een abbonnement met telefoon zal vanaf ongeveer €12.50 verkrijgbaar zijn. Let wel, daar kan je vaak geen of een heel erg basis telefoontje gratis bij krijgen. |
En als je nog student bent en een OV-studentenkaart hebt, krijg je 20 % korting op je maandelijkse belbundel bij Orange. Dus in plaats van 22,50 betaal je € 18, én je krijgt er een mooie telefoon bij, 'savonds gratis bellen en 25 euro korting op acessoires.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |