![]() |
M'n geweldige mobieltje!
Hallo!
Ik wou ff een blijde mededeling doen over mijn mobieltje! September vorig jaar heb ik hem meegewassen en hoe doet het nogsteeds! Geweldig ofnie dan! Maar nou toch ff een vraagje erbij, m'n batterij doet vreemd sinds een tijdje. Hoe kan ik testen of ik een nieuwe moet kopen of dat hij nog okay is??? Alvast bedankt ps. Dat wassen niet uitproberen thuis! |
Miin mobieltje is nog veel geweldiger. Daar zit namelijk een uit knop op :D
-Desecrator |
*zucht* Van dit topic word ik moe...
Ten eerste: nou nou nou, wat een belevenis zeg, je telefoon meegewassen... "geweldig" :rolleyes: Ten tweede: je zegt dat je batterij vreemd doet. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat ie zomaar uit je telefoon valt? Dat ie na 10 minuten al leeg is? Dat ie zomaar de radio aanzet? Dat ie al je koekjes opeet? Dat ie... enz... Ten derde: over wat voor telefoon hebben we het hier? |
Citaat:
En nog bedankt he ! ;) -Desecrator |
Citaat:
K heb een Siemens M35i (nee niet van de postbank) En z'n rare eigenschappen zijn: snel de batterij leeg, soms na een dag al (misschien vind je dit niet snel, maar eerst deed tie er veel langer mee) Als ik hem in m'n tas heb zitten valt tie soms zomaar uit, ookal had ik de toetsblokering erop gezet. Hij valt soms ook zomaar uit als ik aan heb belle ben, terwijl de batterij nog heel erg vol is :confused: :confused: Het helpt wel als ik batterijonderhoud doe, maar dan na een week is het weer hetzelfde :eek: Nja k hoop dat iemand me kan helpe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Errug grappig!
Maar weet niemand hoe ik kan testen of ik een nieuwe batterij moet kope of dat tie nog wel ff meekan :confused: Kuzzz |
Citaat:
|
Citaat:
overginds is een jaar een redelijk normale leeftijd voor een gsm accu. |
De klachten kunnen hoogsts waarschijnlijk nog van de keer komen dat je m heb meegewassen!!
Wij hebben een keer een klant in de winkel gehad (ik werk in een telcomzakie:)) en die had dezelfde klachten. Opgestuurd voor reparatie en d'r kwam uit dat ie vochtscahde had. Terwijl hij m toen ook ongeveer een half jaar geleden in de was had meegewassen!!! |
Citaat:
Wel leuk dat gefuk van klanten altijd: neuh meneer ik heb er echt niks mee gedaan... pak je even later een torix 6 en het slootwater loopt er nog uit, bij wijze van. en ja ik heb het echt zo meegemaakt. |
Citaat:
naja kan toch dat iemand anders, buiten zijn weten om, dat ding in de sloot heeft laten flikkeren? :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |