![]() |
blijf opgewonden maar gaat niet verder
als ik sex heb met mijn vriend, word ik echt super geil en opgewonden maar het gata niet verder, dus niet het gevole dat ik dichter bij het hoogetpunt ga komen.
verder is het wel super lekker hoor maar dat is het dan ook naja ik hoop dat iemand snapt wat ik hiermee bedoel want ik weet het niet meer, hij doet zo zn best..... |
ga bovenop hem zitten...kan hij lekker liggen en naar je kijken en dit is het enige standje wat mij ook tot mijn 'hoogtepunt' (tot zover) brengt...je kan dan zelf je g-spot of iets zoeken en vinden...concentreren is bij mij van belang...en niet TE veel focussen op het klaarkomen...
|
of ga aan dingen denken waar je ook altijd aan denkt tijdens het masturberen ipv aan je orgasme dat de trein gemist heeft
|
Je bedoelt dat je niet klaar komt van het neuken? dat is op zich niet raar.
Boven op hem zitten kan helpen. Zeker als hij daarbij aan je clitoris zit. |
hij leert het nog wel
of probeer wat die mensen hier voor me je adviseerden of je kan niet klaarkomen ( je hele leven lang gewoon niet, want die vrouwen bestaan ook. Ooit eens iets over gelezen geloof ik ) |
nou bedankt, maar nee dat is het niet.. ik kan het wel alleen hoor maar voel de spanning niet opbouwen met mijn vriend
dat is het probleem |
Citaat:
die opmerking veroorzaakt vast spontaan impotentie bij de vele onzekere meisjes hier (y) |
Citaat:
Vandaar de truc van op hem gaan zitten, dan kun je zelf tempo, druk, hoek en diepte bepalen. Ga maar eens flink oefenen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |