![]() |
Sex met een familielid.
Iemand wel eens gedaan?
Wat vind/vond je ervan. |
uuh?
|
Nee, nooit gedaan, met neefjes en nichtjes vind ik het overigens wel kunnen, met directe familie niet. :)
|
Nee, nog nooit gedaan en ook niet echt van plan. Al is dat alleen al omdat;
-Het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt en het gewoonweg fout is maatschappelijk gezien. -Familie familie is en juist om die reden er geen sex binnen een 'gezin' of dergelijke hoeft te zijn dunkt mij... Offtopic: Wil je hier overgens een discussie mee beginnen of wil je weten wie er incest pleegt... |
Citaat:
Een discussie, ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik heb twee jaar geleden met mn nicht van 19 gezoend. Maar voor de rest geen sex ofzoow. |
Euh nee, zal niet gebeuren ook. :)
|
nee (n)
|
als je er maar plz bij hebt...geen problemen mee..op zich...incest is weer een ander verhaal...
vader-dochter etc vink uuuh (n) maar neefje-nichtje prima broer-zus....mwa ben niet helemaal over uit... |
hmm... toch vind ik het wel kunnen, stel je voor als je zusje cup D heeft en een reet van hier tot in timboektoe...
|
Citaat:
:D |
Het lijkt me mogelijk om verliefd te worden op je broer/zus, neef/nicht. Ik bedoel: het kan toch dat je gewoon een geweldig leuke broer/neeft hebt, die knap is en waar je altijd bij terecht kan enzo... Al zou ik met die gevoelens niet doen denk ik. Het mág gewoon niet.
|
nooit gedaan. moet nog ff wachten totdat mijn nichtjes oud genoeg zijn. mijn zusje is niet echt interesant genoeg. en ik vind het belachelijk dat het sociaal niet acceptabel is.
|
Waarom zou het belachelijk zijn dat het maatschappelijk niet geaccepteerd is. Ok, nu was het vroeger wel een ander verhaal (orgie met familie was geen uitzondering) maar toch. Op het moment dat vader (35) met dochter (17) naar bed gaat, dan kan je niet zeggen dat er enigzins iets correct aan is!
|
nooit gedaan en ik zou t ook nooit doen. nef en nicht vind ik nog enigzins kunnen, maar broer-zus, vader-dochter enz. absoluut niet.
|
niet gedaan ook niet echt behoefte aan
maar opzich heb ik er geen problemen mee zolang beid epersonen het willen muv vader of moeder met 1 van de kisds omdat daar de machtverdeling scheef ligt niet da tik het zal veroordelen maar die vind tik toch wat minder maar bijv broer zus als ze beide willen waarom niet en wat de maatschapij vindt laat me koud ik heb er me eigen mening over |
Neef-nicht vind ik nog niet eens zo heel erg. Dat mag ook nog wel.
Maar broer-zus vind ik helemaal niets, vader-dochter ook niet. Daar komt ook nog bij dat het verboden is. Ik heb het in ieder geval nooit gedaan. Was het voorlopig ook niet van plan. |
Nooit gedaan. Overgens zijn er 2 neven wel goddelijk :o, maar te oud en getrouwd onderhand. Zolang je geen kinderen neemt, vind ik het best kunnen... adopteren kan ook altijd nog natuurlijk.
|
niet dat ik weet ;)
|
Nee, ik heb helaas alleen nichtjes die veel of te dozig, te lelijk of verschrikkelijk irritant zijn.
|
Nee, ik vind mijn familieleden ook niet bepaald aantrekkelijk.
|
Citaat:
Ontopic: Nee, nog nooit gedaan.. |
als het man-vrouw is is het ok
|
Nee, gelukkig niet. lijkt me ook een beetje vreemd. het is wettelijk toegestaan om met je neef of nicht te trouwen, maar dat zou mij zelfs nog te dichtbij staan.
|
Incest levert problemen op bij het maken van kinderen, er kunnen dan ernstige misvormingen e.d. optreden.
Vandaar ook deels dat het maatschappelijk :nono: is |
Citaat:
|
Citaat:
dat lijkt me niet.. het enige is dat er geen nieuw DNA-materiaal binnen komt. dus een genetische afwijking of een erfelijke ziekte die misschien in de familie zat wordt hierdoor dus in stand gehouden en dus in ieder geval neit door DNA van buitenaf onschadelijk gemaakt. Het is volgens mij alleen op de langere termijn(als meer familieleden met elkaar seks hebben, en dat lange tijd) dat er grote kansen gaan bestaan op extra vatbaar zijn voor bepaalde ziektes of genetische afwijkingen. maar volgens mij heef seks met een familielid echt niet tot gevolg dat je er misvormde kinderen van zou krijgen. Verder zal het mij niet zoveel uitmaken. Zolang het geen vader/moeder-heeft seks met-dochter/zoon gebeuren is, lijkt er mij weinig aan de hand. doe waar je zin in hebt zou ik zeggen:). |
Citaat:
|
nee en ik wil het ook niet. de gedachte alleen al :nono:
|
Wat is dit nu voor een vraag, sex met familie? Beginnen jullie nu al een topic over sex met mij? Kijk dat ik in dat andere topic ff leuke reacties losmaak ok, maar jullie ideen over sex met mij??!!!(famillie) dat kan toch niet?
|
bzzzt, jij schrijft het met dubbel 'l'.
muha. |
Ik vind dat echt niet kunnen hoor. Het is je eigen bloed. Mensen die dat doen zijn gewoon vies.
|
ik heb alleen lelijke familieleden
alhoewel ik wel wat nakbare achternichten heb. |
Nee
Zou het ook niet doen 1: voel me niet aangetrokken tot ze 2: zijn veel jonger dan ik, meeste nog baby :p |
Citaat:
|
Ik heb geen aantrekkelijke familie (y)
Al zou ik mn nichtje wel doen als ik een vent was. |
Citaat:
|
Neef en nich vrijd allicht of zo was het toch?
Met je oom of tante dan? dat mag volgens mij ook, en je mag ook trouwen met je overgroot oma/opa (aka ranzig...) |
Ik geloof dat je niet mag trouwen in opgaande (voorouders) of neergaande (nakomelingen) lijn. stapje omhoog en dan naar beneden ( [achter] neven of nichten) mag wel.
|
Ik voel me in het geheel niet seksueel aangetrokken tot mijn zussen, ook al zijn het schatten van meiden en zien ze er echt niet verkeerd uit.
Ik heb maar één nichtje die er eventueel mee door kan, maar die is 15 en dat gaat me echt te ver hoor. In principe zou dat kunnen, maar ik zou er nooit bewust achteraan gaan denk ik. :o |
Ik wilde wel altijd trouwen met mijn neef, maar ja, toen was ik 5...
Nee, ik vind mijn familie geweldig hoor, maar moet er absoluut niet aan denken. Persoonlijk krijg ik bij het idee alleen al een beetje kotsneigingen... |
Citaat:
|
bah zou 'r niet aan willen denken met me broers te doen :S
Ken wel iemand die verkering had met z'n nicht... Maar dat wist hij eerst niet :S had hij nooit eerder ontmoet daarvoor, en toen was hij 'r achter gekomen dat het z'n nicht was toen ze al een tijdje hadden... Inmiddels is 't al uit, hun maakte 't nie uit, maar weetnie waarom 't uit ging... Najah :P |
Citaat:
|
Omg vies... ik zou het niet eens in me hoofd halen.
|
ik vind 't al een misdaad dat je ouders nog sex kunnen hebben :S :P (altijd een gedachte wat me bang kan maken)
|
Op de een of andere reden voel ik me tot vrouwlijke familieleden totaal niet aangetrokken (mannelijke zowiezo niet, familie of niet :p).
Alsof het juist afstotelijk is om er een sexueel iets voor te voelen.. |
Nope nooit gedaan, ik kan er niet eens aan denken dat het zou gebeuren, dan ontstaat er gewoon een soort kortsluiting in mijn hoofd ofzo :p
Al kan ik me wel voorstellen dat neef en nicht elkaar misschien aantrekkelijk zouden vinden, maar dat kan niet goed inschatten, aangezien ik geen neefjes en/of nichtjes heb. |
Citaat:
|
had ik maar famillie leden die uberhaupt aantrekkelijk genoeg zijn om sex mee te hebben.
|
familie geniet je voorkeur :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |