![]() |
wat zou jij doen?
Oke, gisteren had ik een feest bij iemand thuis tot 4 uur.
Vanmiddag om kwart voor 1 werd ik gebeld door een vaag nummer. (me mobiel) Ik neem wat slaperig op en zeg hallo? Ik hoor een kind aan de andere kant van de lijn een soort duivelse hallo zeggen en ik hang op. Ik weet dat kinderen weer vrij zijn en hellemaal niks te doen hebben, dus gaan ze maar telefoons opbellen, wat ik op zich niet zo erg vind omdat vroeger zelf ook gedaan heb. Nadat na een minuut nog keer belt vind ik het wel genoeg met de lol en doe ik de telefoon uit. Een uur later als ik opsta doe me telefoon aan en bekijk me voicemails 3 berichten: 1e:OOOOOOOOh(die kinderen weer) 2e: Hij is niet thuis (kinderen) 3e: Jij vieze k*nker homo. Op zich vind 3e bericht veel te ver gaan en heb ik zin om vannavond zijn ouders op te bellen? De vraag zou ik het doen, het kan natuurlijk zijn dat zijn ouders deze streek grappig vinden! Maargoed wat zou jij doen? |
Citaat:
|
Maar weet je dan wie het zijn? Ken je die kinderen of weet je het nummer? Want meestal gebruik je bij dit soort dingen dan toch een geheim nummer?:p
Als het zou kunnen, zou ik zeker de ouders bellen:) |
Citaat:
|
Jeugd van t....
|
Bel gewoon op, pak een biertje en relax. Het is veel te warm.
|
Citaat:
|
Hoe geweldig was dat in de tijd zonder nummermelders en mobiele telefoons.. :(
|
Ik zou niet zo huilen.
Wees een keerl. |
Ik zou de ouders bellen.
|
Naar de ouders bellen en het adres vragen en wachten tot de kinderen een keer alleen thuis zijn.
|
Ga naar het huis en trap de deur in.
|
Citaat:
|
Eerst dat kind zelf terugbellen en hem/haar vragen waar dit allemaal voor nodig is? Doet dat kind dan nog vervelend e.d. dan stap je naar die ouders toe.
|
Waarom zegt iedereen toch naar die ouders te gaan?
Jezus los zelf je problemen eens op ofzo, in plaats van iemand anders om hulp vragen. "Ja sorry mevrouw dat ik u stoor, maar uw achtjarige hellekroost plaagt mij via mijn telefoon, en al ben ik zelf een jongvolwassene van een jaar of 17 die binnenkort geheel zelfstandig in het leven staat, kan ik dit grootse dillema niet zelf oplossen en stap daarom maar naar u toe." |
Zelf los je dat niet op wanneer 't een jong jongetje is, dat is sowieso jouw taak niet, dat moeten de ouders doen. (Ook een wijze les wanneer je 'de grote wereld' ingaat; niet alles zelf op willen lossen, dat kan niet en dat is vaak de bedoeling ook niet.)Bel die ouders op (ik neem aan dat je het nummer hebt) en leg uit wat er is gebeurt. Laat 't vervolgens volledig aan hen over, klaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zelf zou ik denken: boeiend, ik ga weer relaxen. |
Citaat:
|
Citaat:
Trapt hun autospiegels af :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Feel the love.
|
Citaat:
|
Ja. Liefde zweeft door de lucht en verwarmt ieders hart. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yay. Een Evitoforum-op-scholieren.com crisis!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich vind niet zo erg dat me bellen en gewoon grappig willen zijn, maar als me opbellen en me een Vieze K*nker h*mo noemen vind wel te ver gaan, daarom heb de ouders gebeld gewoon omdat ik grappig vind dat de ouders boos op hun zijn en ze moeten leren als ze zo iets geheim te bellen in plaats van het telefoonnummer achter te laten
|
Citaat:
Stap 2: Zoek bij de letter I naar het begrip interpunctie. Stap 3: Lees de omschrijving aandachtig door. Stap 4: lees je eigen post nog eens door. Stap 5: Schaam je. |
Citaat:
|
Sukkels.
|
gewoon via www.ikhebje.nl het adres achterhalen, een bombrief door de deur gooien en dan alles filmen als waarschuwing voor andere kinderen die je lastig vallen....waais ja wel
|
Citaat:
|
Je woont toch in Washington?
|
Citaat:
|
a;s het valer gebeurd, ouders bellen.
|
Citaat:
|
Citaat: