![]() |
blaren
ik heb ongewoon veel last van blaren op mn voeten, in schoenen, in mn sandalen, ja zelfs in mn teenslippers :eek:
weet iemand wat ik hiertegen kan doen, iets om mn voeten wat "sterker" te maken ofzo?? de kosten van de blarenpleisters stijgen me onderhand boven het hoofd!! |
Mmmm, raar! Heb je geen verkeerde voetenstand waardoor je snel last van blaren krijgt? Ikzelf gebruik sporadisch die dure blaarpleisters; 5 stuks voor 4 eurie.. (Voor jou is dat geen oplossing aangezien de kosten al de spreekwoordelijke pan uitrezen (n)) Ben je altijd al blaargevoelig geweest? Draag je sokken?
|
gewoon die blaren weghalen iedere keer, gewoon lekprikken dus, voel je d'r meteen niets meer van... dit mag je alleen niet doen als het bloedblaren zijn ;)
blaarpleisters.. :confused: Weer iets onnodigs waar ze flink geld aan kunnen verdienen :s |
Heb je te kleine of knellende schoenen ofzo?
En verder zijn blaarpleisters idd nogal overbodig, gewoon lekprikken! :) |
Je mag blaren nooit lekprikken!
|
Citaat:
alleen bloedblaren niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoveel mogelyk op blote voeten lopen thuis.en schoenen kopen die maatje te groot zyn zodat het niet schuurt;en goed je voeten scrubben zodat overtollig vel weggaat en gezond blyft.
|
Citaat:
de blaar zit er niet voor niets, daardoor 'geneest' het beter. :) |
Citaat:
|
Blaren mag je wel lek prikken alleen is de kans op infectie dan groter. Als ze niet hinderlijk zijn kan je ze beter dichtlaten, anders kan je ze beter doorprikken omdat ze anders toch wel open gaan en dan heb je de omstandigheden niet zelf in de hand.
Ik zou proberen schoenen te vinden waar je zo weinig mogelijk blaren van krijgt, als je het nou overal van krijgt zou ik ff langs de huisarts gaan want je hebt bepaalde afwijkingen waarbij je overmatig veel blaren krijgt. |
Ga eens op zoek naar Leukosilk, dat scheelt je al een hoop centjes ivm. blaarpleisters.
|
Ik denk dat het ook lastig is omdat het zo warm is of niet?
Bedoel: je gaat minder snel in de hitte in Frankrijk dichte, maar goede schoenen aandoen. Dan wil je toch wat luchtigers.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
about de sokken...normaal wel, maar niet als ik sandalen draag :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |