![]() |
Soa´s?
Hallo allemaal :)
Ik en m´n vriend hebben het pasgeleden gedaan we waren allebei nog maagd we deden het toen en nu nog steeds zonder condoom. Ik ben aan de pil dus ik kan niet zwanger worden.. maar zo is het toch veilig? we kunnen nu toch geen soa´s krijgen? (omdat we allebei maagd waren?!) |
als het 100% klopt dat jullie nog maagd waren, en dus ook geen orale sex gehad hebben van te voren, dan zou je normaal gesproken geen SOA hebben.
Maar vergeet niet dat je herpes kunt overdragen. Of bijvoorbeeld als 1 van jullie aids heeft door andere redenen dan sex, dat kan ook. Maar die kans is natuurlijk klein. (woei eindelijk eens een serieuze goede post met inhoud :cool: ) |
Wat Kevin D. zegt :)
|
Citaat:
maar inderdaad..tenzij je een erfelijke ziekte hebt, lijkt me dat er niets aan de hand is |
tenzij je ergens anders een soa hebt opgelopen... die kan je ook krijgen zonder seks te hebben.
|
Citaat:
|
Jaa we
waren allebei zeker nog maagd.. maarr hoe loop je een soa op zonder sex te hebben dan? enn.. moet je het dan áltijd met condoom doen? zonder is tog veel lekkerder. :cool: of valt dat wel mee? |
Citaat:
Wat merk jij d'r van of hij nou met of zonder condoom je neukt? |
jij sliep in de les dat je op school seksuele voorlichting kreeg
|
Citaat:
"Ik heb me gister voor het eerst bevredigd met een schoenlepel, kan ik nu zwanger zijn?" :| |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |