![]() |
Astronautenvoedsel
Het is mssn niet een allerdaagse vraag maar het gaat dus over astronautenvoedsel. Ik heb zelf een allergie en daardoor kan ik niets in het buitenland eten, nou had iemand mij vertelt dat astronautenvoedsel misschien de oplossing zou zijn (omdat dit dan langer goed blijft). Mijn vraag is dus of iemand hier ervaringen mee heeft?
|
Citaat:
Ik heb het alleen nog nooit gegeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zal eens gaan informeren daar. |
Citaat:
Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Alleen lastig als je de taal niet geheel kent natuurlijk :) |
Mijn vriend is érg allergisch voor pinda's, in het buitenland staat op verpakkingen van voedsel net zo goed aangegeven of er pinda of sporen van pinda in (kan) zitten, en in een restaurant kan je dat echt wel duidelijk maken. (Als je er in het frans niet uitkomt, probeer je toch gewoon engels? Zoek van te voren op hoe je moet zeggen dat je allergisch bent voor pinda's en dus niets mag met pinda's, dan kun je dat in een restaurant opdreunen.)
Astronautenvoedsel gaan eten lijkt me wat overdreven :| Dat is vaak erg droog, saai en mja, gewoon onnodig in dit geval. Je kan écht heel veel dingen wél eten. Frankrijk zit gewoon in de EU, veel dingen móeten ze hetzelfde aangeven als in NL, dus dat komt écht wel goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Echt astronautenvoedsel is erg duur. Maar je hebt ook voedsel voor mensen in het leger of backpackers die gewoon niet veel eten mee kunnen nemen omdat het te zwaar is, dat hebben ze vaak bij goede sportzaken wel, en anders kunnen ze je daar wel informatie geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de EU hebben ze ook vanaf volgend jaar of was het dit jaar al de wet die betekent dat er op de verpakking de allergenen moet staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |