![]() |
Reiki
Wie heeft er ervaringen mee?
|
Een goede vriendin van me + m'n moeder zijn er tamelijk enthousiast over... Ikzelf heb er geen ervaring mee. Lijkt me wel bijzonder interessant :)
Ga je een cursus volgen? of? |
mn ma is helemaal into die vage handel
en dat is me toch'n zooitje vage termen |
Nee interesse.. Ik beoefen Aikido, en ik zelf gebruik het nog niet, maar daar leer je dus om je energie [Ki/Chi] te gebruiken. Bij accupuntuur zie je dit ook.
het is heel simpel.. als je ziek bent heb je te weinig energie [Ki].. dus moet je gewoon wat meer... heb je genoeg energie en kan dat door je hele lichaam vloeien dan blijf je gezond. Maar heeft iemand hier ervaringen mee? KMBA |
Ik heb twee "diploma's" in Reiki, heb er dus wel ervaring mee, wat wil je weten?
|
euh ik deeh vroeger ook aikido :p
|
Hoe gaat het in z'n werking? Is het dezelfde Chi als bijv. bij tai Chi, Aikido enz. Hoe voelt het? Tegen welke kwalen helpt het enz.
ikkeleerlinge schreef: Citaat:
KMBA |
Haai haai...
Ikzelf heb reiki 1. Dus als je iets wil weten, dan mag je het altijd vragen!! :) Ik hoor het nog wel... Liefs |
Ok, ik stuur je wel een pb om zo het forum niet lastig te vallen :)
|
Iemand heeft dat een keer bij mij gedaan toen ik van mijn paard was gevallen. Ervoor deed mijn hele rug pijn, vooral aan mijn gewrichten. Ik had echt een enorme opdonder gehad. Maar nadat die jongen dat had gedaan, was het echt weggetrokken. :)
|
Mijn moeder heeft het ooit bij mij gedaan tegen mijn slapeloosheid. Ik heb daar toen erg emotioneel op gereageerd en sindsdien moet ik er eigenlijk weining van hebben.
(Ik was toen een jaar of 10) |
Ik heb zelf reiki gedaan.
Mijn moeder heeft reiki 1,2 en 3 gedaan. Ik vind dat het echt werkt. (y) |
Citaat:
|
Ik ben nu een boek(De kern van Reiki) aan het lezen erover en ik vind het heel erg interessant. Is het waar dat Reiki inwijdingen/behandelingen zo duur zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |