![]() |
[18-08-2005] Fucked up, Antidote Seein' red
In de Occi in amsterdam dus (y)
3 kenkervettebands 5 euro op een donderdag [18-08-2005] Ik ga echt! |
Ik ben er wel bij (y)
|
Ook bij. Hoe graaf is fucked up.
|
Perhaps wel slaapplek voor iemand , als ik tegen die tijd tenminste hier nog woon!
|
Ik ben aanwezig ja en ik wil wel gebruikmaken van die slaapruimte
|
yeah seein' red represents punkrockcity amersfoort!
|
Fucked Up: Beste hc band van de afgelopen jaren.
|
Antidote zo ongeveer beste nl punkband
|
die kerels hebben laatst toch in japan of china oid getourt? hoe vet isdat (y)
en wellicht dat ik er bij ben |
Citaat:
|
Antidote(nl) staat in schril contrast met de echte Antidote.
|
Beste nl punkband is natuurlijk eerder Agent Orange/Jesus and the gospelfuckers, Nitwitz/BGK, Winterswijk Chaosfront enz dan die crap van Antidote....
|
Citaat:
|
De boegies! Ook cool hahaha.
Persoonlijk is hier BGK favoriet. Wat een band. Megateksten. Humor. Teringsnel en toch catchy |
ja ik heb het over bands die nog bestaan
|
maar inderdaad bgk en agent orange (y) doe je goed
|
Hoor trouwens dat er een andere zanger is ofzo, voor de show dan? kan iemand dit confirmen? Lijkt me zonde.....
|
helaas valt het samen met ll donderdag dus jammer genoeg niet present. (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ok kut, beetje goeie zanger?
Thx for the info though |
Geen idee, wel fuckin lame. Naja zolang die dude maar burly klinkt vind ik t best.
|
Citaat:
|
heel misschien aanwezig
|
Duidelijk dat iedereen (op Adam Warlock misschien na) het liet afweten! Mooie letdown!
|
Citaat:
dan pomp ik een IVY GREEN erin! hallooooooo, één-akkoord pogo-heupzwiegers, wat wil je nog meeerrr?! |
ik was er! I cant stand the police in this fucking city! I cant stand the police in this fucking city! maar even gaan meezingen want de zang stond zo laag. Antidote was ook weer leuk, Seein red niet gezien.
|
Citaat:
|
klopt kort hoorde geen zang en technische problemen, maar ik vermaakte me desondanks
|
Citaat:
|
Nee viel mee, geloof ik.
|
|
verveel je je sjoerd? :D kom net zelf van lowlands, was weer een leuk feestje.
|
Citaat:
Ja, ik ben echt zwaar actief. Gestopt met roken :s. Ik ben in alle staten. Net zelfs overwogen om op onzin te gaan spammen. Lowlands zat er niet in vanwege de doekoe's. Gelukkig wel Sziget meegemaakt. Sziget > Lowlands in het kwadraat.... Alleen geen Social D voor mij deze zomer (n) :mad: |
jammer genoeg was ik op ll maar ik ga misschien morgen maar naar die show in den haag met gratis bier (y)
|
lees net dat de show in Den Haag vandaag van Fucked up niet doorgaat, omdat de band het niet red qua tijd.
een gewaarschuwd mens telt voor twee |
Die tour klopt ook voor geen meter, van Amsterdam naar Scandinavie naar de Balkan...in 1 dag 1600 km rijden, mooi gepland door die Duitsers!
|
jah idd, dikke 15 uur... ach ja, veel zullen we er niet aan missen.. zie ze wel op ieper
|
Ach je kunt niet veel verwachten van een volk wat 6 miljoen+ mensen over de kling heeft gejaagd ;)
|
6 million fans can't be wrong...herken de band ;)
|
ik heb zo'n elvis cdtje "50 Million Fans Can't Be Wrong"
later gejat door bon jovi "100 Million Fans Can't Be Wrong" meen ik. maar ach ik weet t ook niet :D |
The Uncontrollable baas...maar jij skipt de rest van die Crucial comp natuurlijk na de KYE tracks ;)
|
ah gelukkig nu hoef ik niet te balen want ik kon namelijk niet meer vanavond.
|
Citaat:
maar het komt weer bij elkaar. maar vast weer met vincent op zang. |
Neen, als het goed is niet zei frank drank. Ze gingen wel weer iets doen geloof ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |