![]() |
saucijzenbroodjes!
Welke voorgebakken saucijzenbroodjes zijn het lekkerst?
Ik heb ze altijd van de c1000; easy bakery oid. Niet ongelofelijk lekker (wel te eten hoor, dat wel) dus welke zijn beter? |
Citaat:
|
Hema
|
Citaat:
|
Ik vind ze allemaal wel lekker. :)
|
'Onze' saucijzenbroodjes <3
échte bakker, waar ik werk. |
Vomar saucijzenbroodjes. Ook uit eigen bakkerij.
|
Geen id waar we ze van hebben..maar ze zijn wel lekker :D:D:D
|
die bij de coop vind ik super lekker en van de hema ofcours
|
Aldi :D
|
en die van de aldi zijn ook nog lekkerder dan een heleboel anderen, en goedkoper natuurlijk :)
|
Dit topic mag dicht want die van de Aldi zijn ABSOLUUT het lekkerst.
|
Bleegh saucijzenbroodjes (n)
Maar misschien zijn die dingen ooit bij Kassa getest en kun je misschien iets meer vinden op hun site? |
Citaat:
altijd enorm goedkoop en toch meestal het lekkerst maaruh idd ik ga voor dei van de aldi |
die van de Super De Boer, met roomboter.. :D
|
Voor te bakken broodjes met vlees erin, die vacuum verpakt en niet in de koeling liggen kan je toch niet vertrouwen :S
Ik eet geen vlees meer maar vegetarische seitan broodjes zijn heerlijk en smaken precies hetzelfde. Zelfs lekkerder want meer gekruid (y) |
Citaat:
mmm, en knakworsten zeker ook niet? maargoed, volgens mij vond ik die van de aldi wat droog. Maar dat ik die gehad heb is ook al lang geleden, dus ik zal ze nog eens proberen :) |
Citaat:
|
Pff ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo lekker:\
Maar als ik ze heb meestal op een feestje ofzo, dan zijn ze van de aldi en die zijn wel te eten. Die van de Super de Boer gaan ook wel goed. |
Ik vind die van de AH erg lekker :) (y)
|
Citaat:
Ik ga voor die van de bakkerij in het centrum en bakkerij Bart heeft ook lekkere... |
die van de aldi, jumjum
maar bakkerij-saucijzenbroodjes hoeven niet lekkerder te zijn hoor, die komen ook gewoon uit de diepvries |
Geen, ik vind ze niet lekker. :(
|
Je moet ze gewoon koud eten, dan smaken ze allemaal hetzelfde. Net als frikadelbroodjes, gewoon koud eten die shit.
|
ik had vandaag verse van de jumbo en die smaakte mij beter dan verwacht! vlees was lekker gekruid...
|
hema ja!
|
Die van de albert heijn om af te bakken zijn niet zo lekker, vrij droog.
|
Die van de Coop zijn niet super, niet echt krokant.
|
die van erasmus uni zijn wel goed(Y)
|
Citaat:
Ik ga voor de echte saucijzenbroodjes van de Hema of Bakker Bart oid... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |