![]() |
2e JAAR DUITS :(
wie weet of het 1e jaar duits , wat eigenlijk het 2e middelbare schooljaar is moeilijk is ?? :confused: ( het lijkt me egt heel saai )
_______________________________________________ KLIK HIER... ( MII SIG ) ;) |
Ga eens weg jij :mad:
|
Warom ! i vraag tog gwoon wat !
|
Citaat:
|
Toplist's ?
|
nerd
|
warom nerd zeggen .. geeft dan gewoon andwoord , of neej , want je weet het zelf ook gwoon nii n00bZ !
|
Citaat:
|
Ga naar je moeder der kont kijken
|
Hij heeft zo veel aanzien voor je dat hij je in het koninklijk meervoud aanspreekt. Duits is een leuke taal, met naamvallen, die zijn leuk, maar wel moeilijk. Idioom valt best te doen, al vond i keht moeilijker dan Frans.
|
Citaat:
|
Duits is wel grappig
die regeltjes zijn makkelijker dan woordjes leren en bovendien lijkt duits een btje op nederlands. Kortom duits is veel makkelijker dan frans. |
Citaat:
|
Op N&A staat deze link aangekondingd als foto's van de nieuwe dochter van WA en Máxima. Rot toch eens op. Eikeltje (n)
|
ik vraag wat rot op BITCHY !
|
Citaat:
Je hebt al antwoord toch? |
Citaat:
Maar ik begin te denken dat je een onderkoffer bent. |
dus wat wil je nu en ik heb al andwoord , mar wil meer maar die jullie (**)lijers gaat dat nii
|
Leer trouwens ook spellen. (n)
|
Citaat:
|
Iedereen die hier buiten de vraag om post , post troep. Beantwoord gewoon de vraag of laat een fb het topic sluiten.
|
Als je geen Nederlands spreekt kan het behoorlijk lastig worden, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, aangezien je nog maar 13 bent en nog veel moet leren zal ik tegen mijn principes in toch nog wat antwoorden. Ik vond het altijd een saai vak, het is een lompe taal en die naamvallen kwamen me de strot uit. Frans is veel leuker (y) (en makkelijker vind ik) Nu heb ik alleen nog Duits 1, echt heel gezellig en vooral nuttig vak :rolleyes: |
Wat een gezellig topic weer. :p Leer inderdaad a.u.b. typen (ook al ben je pas 13 maar goed...)
Ontopic: Of Duits moeilijk is? Tja, dat hangt helemaal er van af of het vak je ligt. Meestal als je het moeilijk hebt met Engels en Frans dan valt Duits ook niet echt mee. Niet dat dat altijd zo is, maar vaak wel. Of Duits saai is, is een persoonlijke kwestie. De ene vindt talen hartstikke leuk om te doen, de ander is blij als-ie na de derde klas er van af is. Hangt ook van je instelling in de klas af. |
Haltz maul, Scheißnoob, Deutsch ist ganz einfach ;)
Ik vraag me af waar de "fun" in je naam voor staat, of moet ik dat ironisch opvatten? |
Citaat:
nee, duits is moeilijker dan frans vind ik. Duits luister- en leestoetsen zijn vreselijk!!! Maar gelukkig heb ik nooit meer duits en frans :D |
Citaat:
|
We kunnen hem ook gewoon negeren. :D
|
Duits is geweldig, maar inderdaad, voorkennis van het Nederlands is wel vereist. :)
|
Gezellig :)
|
nee, het eerste jaar duits is niet moeilijk. het 2e,3e,
(4e),(5e) (en 6e) ook niet, denk ik. mensen schijnen vaak een hekel te hebben aan de duitse grammatica, maar als je het goed leert en een beetje bijhoud, zie ik er de moeilijkheid niet van in. en of het leuk is moet je natuurlijk zelf bepalen. ik vind het wel redelijk leuk. |
Duits valt reuze mee, maar mijn ervaring is wél dat je constant moet blijven bijbenen :)
|
Citaat:
Daarom staat je sig ineens in m'n quote zeker he. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens met Krummeltje.
En ik vind Duits echt gruwlijk saai.. Maar dat is persoonlijk :) |
Heey allemaal :)
Ik zit nu in de 3e van het VMBO-t.. & heb dus voOr het 2e jaar Duits.. & Ik vind er eCht helemaal niX aan :s Het is niet mOeilijker Ofzo.. Maar ik vind het vak zO ie zO super saai :bloos: Maarja.. Iedereen zijn eigen mening tOch?! ;) -Xxx.. Mel.ii.Ss |
Schrijf niet zo !BrEeZaH!- taal, ook niet als je er net bent ingerold.
Ik vind Frans trouwens makkelijker dan Duits. En Duits is nog verschrikkelijk saai ook, tenminste dat is mijn mening. |
Oude topic's omhoog halen heet uppen en is niet toegestaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |