![]() |
wokrestaurant omgeving leiden
is er in leiden omgeving een wokrestaurant :o
(dus ergens in voorhout sassem, nw, warmond, leiden) ik kon het niet vinden :o |
hmmm zou 't niet weten
hier zijn er 2 in de buurt, mja ik woon in het oosten :p |
Hmmm..Omgeving Leiden..
Ik weet niet of je bereid bent om ervoor naar Den Haag te komen? Want in Den Haag zit er namelijk wel eentje |
|
Citaat:
:) |
In noordwijk zit er ook een. Wok aan zee (en nog een maar die is slecht) zit op de boulevard
|
Citaat:
die andere die je bedoel, is dat naast de wurft, tegenover de mac ongeveer :o? |
Citaat:
de heer Lizhou Hu Kon. Wilhelmina Boulevard 17a 2202GT Noordwijk T. 071 - 3649966 T. F. 071 - 3625377 Sinds kort kunt u in wok en fondue restaurant Wok aan Zee op een bijzondere manier uit eten gaan. Op origineel Aziatische wijze worden de door u gekozen gerechten door onze koks in de wok bereid. Een gezellig en smakelijk diner waarbij de typische sferen van Zuidoost Azië worden opgeroepen. Wokken en fonduen leveren smakelijke, vitaminerijke en licht maaltijden op. Locatie: Noordwijk aan zee Bijzonderheden: onbeperkt wok, grill en buffet Capaciteit: 120 binnen, 48 buiten Tarieven: € 17,50 (onbeperkt) Keuken: Chinees Openingstijden: 11.00 - 23.00 uur (keuken vanaf 12.00 uur) Heb er zelf ook al een paar keer gegeten, is lekker :) En niet vergeten om een kan water bij het eten te bestellen als je alle sausjes gaat proberen (en anders ook ;) ) |
Het is vanuit de wurft gezien niet het eerste chinese restaurant op de boulevard maar het tweede.
|
Het is dan wel niet in de buurt van Leiden, maar in Vianen (Utrecht) zit een heel goed wok/grillrestaurant.. echt toppie (y) het heet iets van Senso :)
|
in hazerswoude dorp (+/- half uurtje met de bus vanuit leiden) zit er ook 1, de gouden wok... (tegen het itc-terrein aan)
|
Citaat:
en we zijn naar den haag geweest, gouden wok leuk restaurant lekker! alleen de muziek was stom :p |
Mister Shi
in utrecht (y) |
Citaat:
randje boskoop/hazerswoude dorp zit ie. wordt wel als een goed wokrestaurant gezien, geloof ik. |
Boven de A4 (brugrestaurant) tussen hoofddorp en nieuw-vennep zit de gouden wok, is wel een goede. En anders Dreefzicht in Heemstede, is ook een goede, maar weet niet of dat iets te ver voor je is.
|
Citaat:
Maar die schijnt wel goed, maar vrij duur te zijn. :o |
Citaat:
|
Als ik in Leiden in de trein zit op spoor 1 zie ik vanuit het Raam een wokrestaurant zitten. Bij de bushaltes.
|
Eazie (Breestraat) (y) (y) (y) (y)
|
ja ik heb er al 1 gevonden en die is goed genoeg :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |