![]() |
Drank
Je geeft een feest voor 20 mensen. half man, half vrouw.
Je hebt 125 euro voor drank... Wat koop je? |
Niets. Wordt sXe.
|
goedkoop bier
|
Citaat:
|
bier voor de mannen, safari voor mij :o
|
Koop 1/2 aldi bier en 1/2 aldi breezers.
|
Wijn dan
|
In vaten natuurlijk.
|
Statiegeld inbegrepen? Ik ga er vanuit van niet, krijg je toch weer terug.
4 kratten bier (HJ): 48 euro 2 flessen millwood (nep-baileys, bijna geen verschil): 30 euro 1 fles wodka 2 canei Wat wijn, safari, passoa, weet ik 't. Rest zelf op te vullen. |
Dat is ook een optie (y)
|
Jouw post is aangepast :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm effe denken.............
heuuuuul veel bier :D en rode en witte wijn voor de dames... boel flesjes flugel voor in de late uurtjes :p en nog breezers voor de dames dan ;) |
krat cola
|
Citaat:
..of verstuur Maatje Meer een privébericht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En flugel is stom.
|
Ga naar een brouwer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fris voor de mensen die ook weer naar huis moeten rijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee man, 10 dames, 10 heren, dat snap je zelf vast ook wel ;) |
Citaat:
Maar niet veranderen graag, staat erg leuk zo :p |
Citaat:
|
Ik koop gewoon een lading Murphy's. Het is mijn feest, dus iedereen past zich maar aan mij aan.
|
Ligt er aan wat iedereen zuipt (als ik ze ken is dat geen probleem).
Vooral bier, maar ook fris zoals cola en 7up. Verder nog een paar blikjes RedBull. Ook nog een paar flessen sterke drank, wodka en passoa of zo. Dan ook nog een paar pakken jus d'orange om te mixen. :p |
Bar le Duc
Ontopic: Nee wijn en bier en evt siroop en limonade. |
Geen sterke drank? Misschien ook maar beter na wat ik dit weekend heb meegemaakt, ookal kwam dat meer door bier...
|
Primair kratten bier, paar flessen witte en rode wijn, paar flessen rosé.
|
Kindercola.
|
Een tapje met een vaatje van 30 liter. Voor de rest witte wijn, rosé en wat fris.
Hoe lang gaat het duren? (Mensen die dingen als 'goedkoop bier' zeggen, weten helemaal niet wat bier is.) |
Citaat:
|
Cristal.
|
Citaat:
|
Alcohol. (n)
|
Citaat:
|
Bier.
(en voor vrouwen/mietjes hoogstens cola, sap, en witte wijn). Géén breezers... |
2 traytjes bier = 15 euro
10 van die 4-pack Breezers = 50 euro 3 flessen wijn = 10 euro 1 fles boswandeling = 10 euro 1 fles apfelkorn = 10 euro 1 fles passoa = 10 euro 1 fles noem-nog-maar-een-sterke-drank = 10 euro 10 pakken jus d'orange = 12 euro 15+50+10+10+10+10+10+12 = 127 euro helaas, kom je 2 euro tekort. ach, ga lekker een half uur werken, dan heb je ook 2 euro :) |
Ik was al zo in mijn nopjes toen ik voor 25 euro drank mocht kopen van mijn broer, volgens mij zou ik het in mijn panty doen van spanning als ik 125 euro uit mocht geven bij de slijter :eek:
|
Citaat:
Bedankt! |
Absinth.
|
Ja, vrij in de handel te verkrijgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |