![]() |
The Amityville Horror (2005)
Er is weer een remake uit.
Het is een remake van de in 1979 uitgebracht film The Amityville Horror wat gebaseerd is op een echt verhaal, de nieuwe versie gaat onder dezelfde naam op het doek. Heeft iemand 'm al gezien en hoe was het? http://www.amityvillehorrormovie.com...ps/01_1024.jpg |
Jah tijdje geleden al gezien.
gaat wel af en toe best lekkere schrikmomenten. :) alleen het orgineel blijft beter |
Het origineel slaat ook geen mooi figuur, dus wat dat betreft lig ik niet zo wakker van deze remake. In America deed hij trouwens goede zaken.
|
Ik las ergens dat de makers het voor elkaar hebben gekregen om een film te maken die nog slechter is dan het waardeloze origineel.
|
ow, ik vond het origineel nog wel aardig :)
wil de remake ook wel een keer zien, maar of ik er voor naar de bios ga betwijfel ik.... |
Cliché :| ..
|
De trailer die ik in de bios voldeed aan alle cliché's. Quasi-spannende teksten in beeld, eng bedoelde kinderstemmen en aan het einde een snelle montage van shots gevolgd door een 'suspense'moment. Bah.
|
Citaat:
|
heb heb net gezien, maar vond hem eigenlijk best wel tegenvallen. veel te cliché allemaal, de schik momenten zag je al van verre aankomen. de sfeer was op zich wel goed, en dat je op het einde eigenlijk pas te weten zou komen wat er gebeurt is.
alleen ging ik niet bewust naar deze film, ging naar de sneak preview en er zou een romantische komedie komen (in good company) en meer dan 80 % van de mensen die er zaten was dus vrouwelijk... nou je had ze moeten horen gillen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar....... :mad: Videotheken zijn evil! :mad: |