![]() |
ik heb dus wat wietplantjes (white widow), maar ik heb wat vragen over de groei
want als ik op internet fotos zie van groeiende planten, zijn ze nog niet echt hoog en hebben veel zijtakken, dus zien ze er zo uit (dit is ff heel duidelijk)------> __\/__ __|___ __|___ ...|.... :) maar de mijne zien er dus meer zo uit-------> (je moet de puntjes wegdenken) .._._ ...| ...| __|__ ...| ...| __|__ ...| ...| :) ik hoop dat het een beetje te begrjijpen is, maa rhet komt er dus op neer dat de mijne bijna geen zijtakken hebben en vooral in de hoogte groeien en ik vroeg me af of dat hoort ze zijn overigens nu zon 45 cm. lang schat ik |
Toppen erafknippen ... en daar kun je er nog meer van maken als je die stekt..... maar dan worden ze dus ook veel breder.
|
bedankt
maarem moet dat of is dat een tip? en vanaf waar moet ik de top eraf knippen? |
iemand anders anders?
|
heeft met het aantal uur licht te maken joh! wat voor tijden licht & donker doe je nu? en als het donker is moet er echt helemaal GEEN lichtstraal langskomen
|
Je moet gewoon een keer langs een growshop gaan en wat adviezen vragen. http://www.smilies.nl/iconss/icon129.gif
|
Citaat:
en snachts doe ik m uit maar dan zullen ze wel licht krijgen van buiten nog want helemaal donker is het nooit echt.. is dat het dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja gozer kijk als je white widow gata kopen wat d8 je ervan om eerst ff wat te informeren
pleur er een sterke lamp boven wat ook goed is om er wat azijn olie bij te gooien een flinke scheut dat stimuleert de wortel groei. (y) |
ik kweek ook al een tijd white widow,
maar ik heb 600 watt lamp, (deze week knippen!!) maar ga gewoon naar een growshop , die geven je wel advies. |
Citaat:
|
m ik heb de mn lamp nu zo gedraaid dat ie er horizontaal op staat en nu komen er ook wel wat meer zijblaadjes aan, maar hij lijkt niet echt water op te nemen kan dat?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |