![]() |
Razor crusade splits up.
No statements.
No last interviews. No final show. Signing off, razor crusade www.razorcrusade.com Jammer, vond t een supercoole band. |
Ach ik vond die demo ok en die mcd ook. Lp nooit echt geluisterd. Snap t wel dat ze stoppen. Echt veel animo was er niet denk ik(in NL dan).
1e pers demo kopen? 50 euro! |
Mooie kans om te collectie-patsen dit.
|
haha
ik heb niet echt een mening over ze. ik ken die gitarist wel maar die praat gelukkig nooit over z'n band, wat me wel het idee gaf dat het een beetje een sleur kon zijn. verder weet ik er niks van. infinite water was wel okee trouwens. nieuwe wegen inslaan is beter dan op de bekende formule teren. |
die kwamen toch uit brabant? ik weet 't niet zeker want ik heb nooit een clip van ze gezien op omroep brabant..
|
Een van de beste nederlandse bands naar mijn mening. Infinte Water was echt een super cd.
Ik zal ze missen |
Citaat:
|
Hey, die stonden afgelopen zaterdag nog op n festival in Bode-ofallplaces-graven...
|
Citaat:
En nieuwe wegen inslaan is niet altijd positief tom. Dat weet je zelf ook wel denk ik..... |
Hmm best wel jammer..
|
Citaat:
|
super jammer,
zat erg goed in elkaar en de zang van ivo raakte me heb ze alleen maar zien groeien (cut_off) |
Niet perse. Ik vond Infinite Water geen verbetering ten opzichte van die mcd en de demo bijvoorbeeld.
|
ik heb ook nog een demo in een wiet zak!
|
Precies die ja haha. Beetje Hope Conspiracy achtig die demo.
|
oud nieuws :o
|
nooit wat aan gevonden, vooral niet met ivo op zang.
|
Citaat:
|
toch wel jammer!
|
Ivo is de 2e.
|
Jammer, Infinite Water vind ik toch wel een gave plaat
|
Tja, wel jammer, vond die show met MLIW best goed.
|
erg jammer. ik vond het 5 mooie jongens
|
super zonde!
kvond zowel de mcd als de full lenght super! kutzooi! |
Nooit wat aan gevonden, dus zal er niet wakker om liggen....
|
Heb allebei de platen maar:
Citaat:
|
oh das best jammer, maar volgens mij wist ik dat al
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb ook nog een demo in een wietzakje en een repetitietape met instrumentale nrs van voordat ze een zanger hadden!
Wie biedt?! |
Doe mij die andere tape die je voor me had liggen !
|
jammer, moest ze nog steeds een keer checken.
wordt het tijd om over een against time reunie te gaan roddelen:mad:? |
jammer, vond infinite water wel geinig
|
heb ik wel eens gezien, maar niet mijn ding dus het kan me weinig schelen
|
Citaat:
|
Citaat:
verder heb ik de muziek nooit leuk gevonden eigenlijk |
Citaat:
gezien zijn lengte |
Citaat:
|
Hmm jammer, infinite water is het bij mij nooit echt geworden. Die mcd blijft gaaf.
|
Mooi, kutband!
OH SNAP! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een sellout zeg...
|
ik heb gehoord dat er dikke ruzie in de band was!
dat soort verhalen hoor ik ook een stuk liever dan "dat en dat bandlid kreeg een baan aangeboden." je gaat mij niet vertellen dat ze fulltime met die band bezig waren. |
Sommige mensen wel geloof ik.
|
Je zit er toch enigzins langs timp.
|
jammer, daar gaan de roddels en de verhalen die het leuk maken om de messageboards te checken ;)
maar weet jij wel hoe het precies zit? aangezien jij hun website regelde (toch?) |
Citaat:
Verder gaf Johan Reflections nog wat extra uitleg op asice. |
Fuck.
|
Hopelijk gaat Ivo gewoon door met cd hoezen ontwerpen want die zijn toch wel vet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |