![]() |
Een paard in nood
Ik doe maar eens mee met de rage van afgelopen week met smijten met losse letters en dergelijke, al vindt de boodschap grenzen. Het is maar een probeersel, maar toch, wat vinden jullie ervan?
Code:
MthrAGao |
Misschien moet ik het zo doen... Maar de code-tag levert sowieso niet echt het gewenste resultaat..
Code:
ABCDEFGH |
*frustratie* Ik zie er even niets in :o
Ik ga het een andere keer wel nog een keer bestuderen, ik ben benieuwd naar reacties van anderen. Het doet mij vooral aan A Beautiful Mind denken. |
Citaat:
|
Is het niet "een paard in nood maakt rare sprongen"? Of gebruikte je dat dan weer expres om het rare uit te laten komen? Ik wist het eigenlijk alleen door de titel ..
Ik vind het een erg leuk idee, maar zoals al gezegd: het is niet echt een gedicht. |
Oh :o
Dat gekke vind ik er dan juist wel weer leuk in. Ik vraag me af waaronder woordpuzzels dan wel vallen. |
Waarom zijn de losse letters vaan Halo en Dod wel gedichten?
|
Resultaten 1 - 10 van circa 64 voor " maakt gekke sprongen"
Resultaten 1 - 10 van circa 644 voor " maakt rare sprongen" Hm. Dat was niet opzettelijk. |
Citaat:
Nu ik er zo over denk: het werk in deze stijl van jou, halo en DoD vind ik geen gedichten, maar wel poëzie. Bestaat er tussen die twee dan een verschil? Ja. Nee. Dat weet ik ook nog niet. |
Dat van Halogeen vind ik ook geen gedicht. En dat van DoD is heel iets anders, dat is woordspel, dit is letter- en vormspel.
Al vind ik dat dit ook wel onder "Dansen op Papier" valt, alledrie. Waarom kan ik van de losse woorden (die ik er net ook niet eens in zag :|, nu is het al meer een gedicht) geen zin maken? En waarom staat er een 8 bovenaan en niet een 1? |
:)
Thoughtful, zo ligt een schaakbord nu eenmaal ;) " Mijn beste boodschap vond grenzen, maakt zelfs gekke sonaten met potent rap." |
:D Ik las, poten en trap. Niet dat dat er staat, maar goed :o
|
Dat met dat schaakspel maakt het nog leuker - dat had ik niet eens in de gaten! Nu krijgt dat 'paard' ook nog een andere betekenis :).
|
Nu ik hem doorheb vind ik hem echt gaaf. En ik vind dat het zeker op dit forum thuishoort. Is gewoon eens een keer iets anders ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |