![]() |
commentaar topic
Vertel het me, wie heeft je vandaag proberen te versieren, je compleet afgebrand of je het bed in willen krijgen. En hoe.
|
En 30 jarige neger , die al getrouwd was, maar best met mij nog wilde. Dat ik al een vriend had, maakte hem ook niet veel uit :eek:
|
Ik kreeg eerst een hoop commentaar van Annemieke 'wat heb je met je haaaaar gedaan' en: 'waarom wit :|' maar uiteindelijk vond ze het toch gaaf en daar gaat het om.
|
Citaat:
|
Gisteren was er een punker en die zei 'hoe oud moet ik zijn om bij jou in bed te komen' en 'dus ik heb sjans gehad met je zus..en die was net zo mooi als jij..en ik weet dat niet meer?!'
Mensen met een mat zijn niet serieus te nemen. |
tom violence vindt me een baby :bloos: :bloos: :bloos:
|
Citaat:
iemand zei wat quasi grappigs over mijn beenwarmers, of ik het koud had ofzo. rolleyes. :) |
Mijn vader zei: Ruben Stommerik ga naar de apotheker, ipv van uw t-shirt te strijken.
Papa heeft voedselvergifteging en nu denk die dat die gaat sterven :) :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
"wat ben jij een fel meisje,daar hou ik wel van" commentaar van die koppelpunker die ik niet leuk vind :(
|
Citaat:
ik krijg geen commentaar want ik ben in geen tijden meer buiten geweest :) |
Citaat:
daarom ga ik zometeen naar de stad om lekker complimentjes te vangen en ik ga ze allemaal opschrijven :):):):) |
dat ik er niet bepaald elegant uitzie (korte broek + harige mannenbenen + kisten)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kreator weet alles van de vrouwtjes :) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet mn mp3 speler morgen niet! |
Citaat:
|
Citaat:
wat een motivatie (y) |
Citaat:
een babygothic vroeg me waar ik mn shirt vandaan had :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee want jij bent de gothmaster ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
"Oh wat sta je toch positief in het leven" sarcastische bitch :mad:
|
ja dat m'n nieuwe haarkleur erg mooi was.
|
dat ik klink als een player :(
|
dat ik een leuke hond heb x duizend.
|
Citaat:
ontipoc: Menzo vroeg me net of ik blut was ofzo. Dus ik vraag hoezo? Omdat ik geen bier in mijn hand had :( |
Citaat:
|
Het wordt eerder tijd om nieuw bier te halen bij de supermarkt want hij legde wel de vinger op de pijnlijke plek.
Ik heb daadwerkelijk ook geen bier :( |
wat voor een zieke sex spelletjes wel niet had gedaan omdat ik een grote blauwe plek op mn arm heb.
|
Citaat:
|
Wat zie jíj er leuk uit, je hebt van de dunne billen in die rok! Van een meisje met hele dikke billen en ik vond 't eigenlijk maar een beetje eng. :(
|
Citaat:
|
het laatste wat ik van een punker hoorde was 'jij bent toch gothic, mag ik je zien zelfmoordplegen?' :( :( :(
|
Tegen mijn vader of hij zijn schoonvader wilde worden (n)
|
De condudcteur vond mijn truitje hip. :bloos
|
"Olfert wil je neuken."
Ik weet alleen niet of het een compliment is dat Olfert me wil neuken. |
'Wanneer ga je je haar verven, er komt blond doorheen!!!'
wtf, vorige week nog geverfd.. Morgen maar weer het nodige waterstofperoxide + verf in m'n haar smeren ;) |
Citaat:
Eingenlijk is er nog een commentaartopic van mij :( nougoed, iedereen wil weten wat er onder mijn pleister zit, en ik wil het ook weten maar hij mag er nog niet af :( |
Moet je vandaag werken?- Chef
Nee, kom gewoon even een ontbijtje halen- Ik Mooi, want je ziet er niet uit- Chef |
Citaat:
En heeft hij niet een vriendin :D |
'Let niet op haar, ze is een beetje gestresst' :mad: :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |